[ad_1] آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شکوهیه قم در حال مهار است به گزارش شهرکریمه عباس جعفری اضافه کرد: ساعت ۴ و ۱۵ دقیقه بامداد امروز یک واحد تولیدکننده چسب در این شهرک طعمه حریق گسترده شد. وی با تاکید بر ضعف زیرساخت‌های ایمنی در این شهرک اظهار داشت:  باوجود فعالیت صدها واحد صنعتی بزرگ […]

[ad_1]

آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شکوهیه قم در حال مهار است

آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شکوهیه قم در حال مهار است

به گزارش شهرکریمه عباس جعفری اضافه کرد: ساعت ۴ و ۱۵ دقیقه بامداد امروز یک واحد تولیدکننده چسب در این شهرک طعمه حریق گسترده شد.

وی با تاکید بر ضعف زیرساخت‌های ایمنی در این شهرک اظهار داشت:  باوجود فعالیت صدها واحد صنعتی بزرگ و کوچک در این شهرک فقط ۲ دستگاه خودروی آتش‌نشانی در آنجا وجود دارد.

رییس سازمان آتش‌نشانی قم بیان داشت: به همین منظور ۱۵ دستگاه خودروی آتش‌نشانی با تمام امکانات به محل این حادثه اعزام شدند.

وی یادآور شد: هم‌اکنون ۱۱۴ نفر از نیروهای این سازمان در حال خاموش کردن حریق و مهار کامل و جلوگیری از سرایت آن به واحدهای همجوار هستند.

وی عنوان کرد: به دلیل مساحت نسبتا بزرگ این واحد صنعتی کار مهار آتش با دشواری در حال انجام است اما این حریق هیچ‌گونه تلفات انسانی نداشته اما از نظر مالی حجم خسارت وارده شده بالا می‌باشد.

جعفری در پایان اظهار داشت: هنوز علت حادثه به صورت دقیق مشخص نبوده و بعد از مهار کامل آتش و بررسی های بیشتر به اطلاع خواهد رسید.

شهرک صنعتی شکوهیه قم در ۱۲ کیلومتری محور قدیم قم – تهران در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۱ هکتار واقع شده است.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمود آباد، ثامن الائمه (ع) – قنوات – و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است./

انتهای پیام/۱۱۱

[ad_2]