×
×

شهرکریمه – آخرین وضعیت پروژه‌های شاخص قم؛از پیاده راه انقلاب تا رینگ دوم ترافیکی

  • کد نوشته: 33495
  • [ad_1] آخرین وضعیت پروژه‌های شاخص قم؛از پیاده راه انقلاب تا رینگ دوم ترافیکی به گزارش شهرکریمه عبدالله جلالی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی شهر قم اظهار داشت: پیاده راه خیابان انقلاب یکی از پروژه‌های مهم بوده که به‌سرعت ادامه پیدا می‌کند و بخشی از آن نیز پیاده راه‌سازی خیابان ارم بوده که مشکل […]

    شهرکریمه – آخرین وضعیت پروژه‌های شاخص قم؛از پیاده راه انقلاب تا رینگ دوم ترافیکی
  • [ad_1]

    آخرین وضعیت پروژه‌های شاخص قم؛از پیاده راه انقلاب تا رینگ دوم ترافیکی

    آخرین وضعیت پروژه‌های شاخص قم؛از پیاده راه انقلاب تا رینگ دوم ترافیکی

    به گزارش شهرکریمه عبدالله جلالی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی شهر قم اظهار داشت: پیاده راه خیابان انقلاب یکی از پروژه‌های مهم بوده که به‌سرعت ادامه پیدا می‌کند و بخشی از آن نیز پیاده راه‌سازی خیابان ارم بوده که مشکل حمل‌ونقل را تا حدی حل می‌کند و به‌زودی چند دستگاه خودروی برقی برای جابه‌جایی زائران به حرم مورداستفاده قرار می‌گیرد.

    رئیس شورای اسلامی شهر قم ابراز کرد: یکی دیگر از پروژه‌های مهم، تقاطع بلوار امام علی(ع) و بلوار حضرت معصومه(س) در ورودی جعفریه است که به‌زودی ساماندهی و تقاطع تکمیل می‌شود و نیمه دوم سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین ادامه مسیر شهید روحانی به سمت امام علی(ع) و خیابان شهیدان برقعی نیز امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی با بیان اینکه تملکات، یکی از کارهای هزینه‌بر است تصریح کرد:تملک ادامه فاز ۵ عمار یاسر از میدان روح‌الله تا میدان سپاه در دست اقدام است که بخش عمده‌ای از تملکات صورت گرفته است تا بتوانیم پروژه خیابان دو سطحه به موازات صفائیه را عملیاتی کنیم.

    جلالی ادامه داد: تونل جمهوری ازجمله پروژه‌های در دست اجرا به طول یک کیلومتر است که سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و بعد از پل ۹ دی در منطقه دو میدان امام حسین(ع) به سمت خیابان سواران شروع و به یادگار امام متصل می‌شود و تا خیابان جمهوری از امتداد میدان نماز تا بلوار امام علی(ع) در غرب شهر قم ادامه پیدا می‌کند.

    وی تصریح کرد: این پروژه یکی از رینگ‌های مهم در منطقه ۲ شهری است؛ همچنین امسال پروژه‌های مهم دیگری را شروع می‌کنیم که یکی از آن پروژه تقاطع امام رضا(ع) و فردوسی بعد از شاه جمال کلنگ زنی شده است.

    رئیس شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: تقاطع صدوق و فردوسی یکی دیگر از پروژه‌های مهم بوده که به سمت یاسمن سه سطحه می‌شود، عملیات اجرایی این تقاطع امسال شروع می‌شود، همچنین عملیات اجرایی تقاطع کیوانفر و حضرت امام (ره) نیز در دست اقدام بوده که ازجمله پروژه‌های مهم شهر  قم است.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.