×
×

شهرکریمه – آسمان قم طی دوشنبه بارانی می‌شود

  • کد نوشته: 27873
  • [ad_1] آسمان قم طی دوشنبه بارانی می‌شود به گزارش شهرکریمه محمد جواد ترابیان اظهار داشت: آسمان قم طی امروز صاف گاهی همراه با وزش باد است که این وضعیت تا ظهر یکشنبه ادامه دارد. وی بیان کرد: از بعد از ظهر یکشنبه شاهد افزایش ابر و در اواخر وقت بارش باران خواهیم بود و در […]

    شهرکریمه – آسمان قم طی دوشنبه بارانی می‌شود
  • [ad_1]

    آسمان قم طی دوشنبه بارانی می‌شود

    آسمان قم طی دوشنبه بارانی می‌شود

    به گزارش شهرکریمه محمد جواد ترابیان اظهار داشت: آسمان قم طی امروز صاف گاهی همراه با وزش باد است که این وضعیت تا ظهر یکشنبه ادامه دارد.

    وی بیان کرد: از بعد از ظهر یکشنبه شاهد افزایش ابر و در اواخر وقت بارش باران خواهیم بود و در روز دوشنبه نیز آسمان قم نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با رگبار باران و وزش باد نسبتاً شدید است.

    کارشناس هواشناسی استان قم با بیان اینکه حداقل دمای هوای امروز قم سه درجه و حداکثر دمای هوا ۱۸ درجه است، گفت: حداقل دمای هوای قم در روز یکشنبه ۶ درجه و حداکثر ۱۹ درجه و حداقل دمای هوای قم در روز دوشنبه ۶ درجه و حداکثر دمای هوا ۱۳ درجه خواهد بود.

    وی سرعت وزش باد طی امروز را بین ۱۵ تا ۳۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی اعلام کرد و افزود: سرعت باد در فردا یکشنبه بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی و دوشنبه بین ۴۰ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی پیش بینی می‌شود.

    ترابیان گفت: میزان بارندگی هفته گذشته در شهر قم ۵۲ میلی متر بوده است.

    انتهای پیام / ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.