[ad_1] آغاز مجدد پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کیوانفر در قم به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام سید محمد آتش‌زر عصر دوشنبه در یکصد و سی و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با تأکید بر لزوم بررسی مجدد پروژه تقاطع غیرهمسطح خیابان امام خمینی (ره) […]

[ad_1]

آغاز مجدد پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کیوانفر در قم

آغاز مجدد پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کیوانفر در قم

به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام سید محمد آتش‌زر عصر دوشنبه در یکصد و سی و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با تأکید بر لزوم بررسی مجدد پروژه تقاطع غیرهمسطح خیابان امام خمینی (ره) و بلوار شهید کیوانفر، اظهار داشت: برخی رسانه‌ها می‌گفتند این پروژه انتخاباتی است، حالا که انتخابات و نتیجه آن مشخص شده وقت آن رسیده مجدد به آن بپردازیم.

وی در ادامه به مسئله این روزهای استان قم در مواجهه با بیماری کرونا اشاره کرد و عمل به توصیه‌های متخصصان حوزه درمان و بهداشت را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: مراجع عظام تقلید بر لزوم عمل به توصیه‌های بهداشتی و پزشکی تأکید دارند تا این مشکل فروکش کند، از همین رو مردم نیز باید از تجمعات غیرضرور پرهیز کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر قم با انتقاد از انعکاس مطالب و بمباران خبری اذهان عمومی، افزود: دشمنان تلاش می‌کنند تا از این رهگذر در اعتقادات مردم تزلزل ایجاد کنند اما ما باید با حداکثر تلاش و عمل به توصیه‌ها بر این شرایط فایق آییم، وقتی می‌دانیم کاهش تجمعات این بیماری با خسارت کمتری همراه خواهد بود باید به آن عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی در فضای مجازی، حضور مردم در تجمعات را تشویق می‌کنند، خاطرنشان کرد: این کارها آگاهانه یا ناآگاهانه همراهی با خط فکری دشمنان است.

حجت الاسلام آتش‌زر با انتقاد از اینکه پرداختن به ویروس کرونا در فضای مجازی یله و رها است و بیشترین ترس را در بین مردم ایجاد کرده است، عنوان کرد: دولت باید برای ساماندهی فضای مجازی تلاش کند. چرا باید فضای مجازی در اختیار دشمن باشد و با ایمان و اعتقاد مردم بازی کند؟

این عضو شورای اسلامی شهر قم در پایان به تغییر نرخ خدمات نظام مهندسی اشاره کرد و گفت: ۴۰ درصد قیمت خدمات نظام مهندسی افزایش یافته همین موضوع سبب حضور زیاد مردم در اتاق‌های کوچک نظام مهندسی شده که با توجه به شرایط پیش رو باید به سرعت از سوی استان مدیریت شود.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]