×
×

شهرکریمه – آماده باش کامل پایگاه‌های جاده‌ای در مسیر انتقال پیکر مطهر سردار سلیمانی به قم

  • کد نوشته: 25900
  • [ad_1] آماده باش کامل پایگاه‌های جاده‌ای در مسیر انتقال پیکر مطهر سردار سلیمانی به قم به گزارش شهرکریمه محمد شهیدی، رئیس اورژانس ۱۱۵ قم ضمن تسلیت شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و چند تن از هم رزمانش، گفت: هم زمان با وداع مردم ولایتمدار، قدرشناس و شهید پرور قم با پیکر شهید سردار حاج قاسم […]

    شهرکریمه – آماده باش کامل پایگاه‌های جاده‌ای در مسیر انتقال پیکر مطهر سردار سلیمانی به قم
  • [ad_1]

    آماده باش کامل پایگاه‌های جاده‌ای در مسیر انتقال پیکر مطهر سردار سلیمانی به قم

    آماده باش کامل پایگاه‌های جاده‌ای در مسیر انتقال پیکر مطهر سردار سلیمانی به قم

    به گزارش شهرکریمه محمد شهیدی، رئیس اورژانس ۱۱۵ قم ضمن تسلیت شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و چند تن از هم رزمانش، گفت: هم زمان با وداع مردم ولایتمدار، قدرشناس و شهید پرور قم با پیکر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی مرکز اورژانس قم تمهیدات ویژه‌ای را در نظر دارد.

    شهیدی از آماده باش کامل پایگاه‌های جاده‌ای اطراف در مسیر انتقال پیکر مطهر سردار سلیمانی به قم خبر داد و گفت: پرسنل اورژانس ۱۱۵ قم از ساعات آغازین مراسم در قالب یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲۵ دستگاه آمبولانس، و ۶۵ نفر نیروی عملیاتی در مراسم حضور دارند.

    فرماندار قم با اشاره به تمهیدات و برنامه ریزی کمیته حمل و نقل برای کاهش ترافیک در مراسم تشییع سپهبد شهید قاسم سلیمانی بیان کرد: طبق مصوبات جلسه کمینه حمل و نقل از ساعت ۱۲ ظهر امروز تردد وسایل نقلیه در اطراف بلوار پیامبر اعظم (ص) که مسیر تشییع و مراسم است کم‌تر خواهد شد و تردد موتورسواران در حریم این بلوار هم جلوگیری خواهد شد.

    مرتضی حیدری افزود: از شهروندان قم که می‌خواهیم از وسایل نقلیه عمومی استفاده و از آوردن خودرو شخصی برای حضور در مراسم خودداری کنند.

    فرماندار قم عنوان کرد: کمیته حمل و نقل استان تمهیدات مطلوبی برای حضور و برگشت شهروندان در مراسم در نظر گرفته و اتوبوس‌ها و تاکسی‌هایی برای رفت و برگشت مردم به طور رایگان در مسیر مراسم برای راحتی تشیع کنندگان در نظر گرفته شده است.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.