×
×

شهرکریمه – آمادگی ۸۰ تشکل بین‌المللی برای خونخواهی سردار سلیمانی

  • کد نوشته: 25795
  • [ad_1] آمادگی ۸۰ تشکل بین‌المللی برای خونخواهی سردار سلیمانی به گزارش شهرکریمه در بیانیه مجمع تشکل‌های بین الملل آمده است: شهادت مجاهدی که در تمام جریان‌های جهادی نیم قرن اخیر (از مبارزات نهضت خمینی کبیر تا عرصه‌های جدید و جهانی مقاومت) در سنگر مبارزه بوده و عمرش را به قیام لله و جهاد فی سبیل […]

    شهرکریمه – آمادگی ۸۰ تشکل بین‌المللی برای خونخواهی سردار سلیمانی
  • [ad_1]

    آمادگی 80 تشکل بین‌المللی برای خونخواهی سردار سلیمانی

    آمادگی ۸۰ تشکل بین‌المللی برای خونخواهی سردار سلیمانی

    به گزارش شهرکریمه در بیانیه مجمع تشکل‌های بین الملل آمده است: شهادت مجاهدی که در تمام جریان‌های جهادی نیم قرن اخیر (از مبارزات نهضت خمینی کبیر تا عرصه‌های جدید و جهانی مقاومت) در سنگر مبارزه بوده و عمرش را به قیام لله و جهاد فی سبیل الله گذراند، بر ولی خدابقیه الله الاعظم و رهبر معظم انقلاب، مردم ایران و آزادگان جهان تسلیت باد.

    در ادامه این بیانیه پیام آمده است: ایالات متحده بار دیگر رکورد شقاوت را – که پیش از این با وقایعی چون حادثه ایرباس، آشغال و ویرانی افغانستان و عراق و حمایت از رژیم‌های کودک کش صهیونیستی و سعودی به نام خودش ثبت کرده بود – با انجام تروریسم دولتی علیه سرداران رشید مقاومت، برادران مجاهد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در خاک عراق شکست. واقعه فرودگاه بغداد را باید به عنوان اسم رمز عملیات محو اسرائیل و افول آمریکا در منطقه و جامعه جهانی بخاطر سپرد.

    در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: دلبستگان مقاومت در سرتاسر دنیا به اذن و دستور رهبر معظم انقلاب نه تنها به آمریکا خواهند فهماند که دوران بزن و در رو تمام شده است، بلکه جبهه‌های جدیدی برای مبارزه و لطمه به هیمنه شیطانی استکبار در سراسر جهان و در تمام عرصه‌های امنیتی، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و …خواهند گشود تا تیرگی روزگار کاخ سفید در عالم به روسیاهی اش اضافه شود.

    در این بیانیه خاطرنشان شده است: اگرچه حاج قاسم سلیمانی به جمع دوستانش چون عماد مغنیه، سیدعباس موسوی، حسین همدانی ،حمید تقوی و… پیوست تا گرد سیدالشهدا علیه السلام در عالم بالا بگردد اما حزب اللهی‌های لبنان و نیجریه، حشد الشعبی‌های عراق، دفاع الوطنی‌های سوریه، فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان و قدسی‌های ایران و عالم را برای نبرد بزرگ سامان داد.

    در این بیانیه تاکید شده است: اکنون مجمع تشکل‌های بین الملل در گام اول بر خود لازم می‌داند که ماموریت منجر به شهادت سردار سلیمانی را در کمک و برادری به مجاهدان و ملت عراق را در سرلوحه فعالیت‌هایش قرار دهد و در گام‌های بعدی، ثمراتی نو به وسیله ی ارتباط موثر با دلبستگان مقاومت در عالم، بر درخت تنومند مقاومت بنشاند.

    در پایان این بیانیه آمده است: این اعلام آمادگی ۸۰ تشکل مردمی بین الملل انقلاب اسلامی برای خونخواهی گسترده ای است که کابوس‌های اسرائیل و آمریکا را تعبیر خواهد کرد. این آغاز یک خونخواهی است.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.