[ad_1] آموزش غرفه‌داران بازیافت برای ارتباط موثرتر با شهروندان به گزارش شهرکریمه سیدعبدالله میرابراهیمی امروز با تاکید بر اینکه سازمان مدیریت پسماند با توسعه غرفه‌های بازیافت اقدامات انگیزشی از جمله تحویل هدایای ویژه به مردم به دنبال افزایش میزان تفکیک زباله‌های خشک است، اظهار کرد: مردم در زمان مراجعه به غرفه‌های بازیافت و تحویل پسماند […]

[ad_1]

آموزش غرفه‌داران بازیافت برای ارتباط موثرتر با شهروندان

آموزش غرفه‌داران بازیافت برای ارتباط موثرتر با شهروندان

به گزارش شهرکریمه سیدعبدالله میرابراهیمی امروز با تاکید بر اینکه سازمان مدیریت پسماند با توسعه غرفه‌های بازیافت اقدامات انگیزشی از جمله تحویل هدایای ویژه به مردم به دنبال افزایش میزان تفکیک زباله‌های خشک است، اظهار کرد: مردم در زمان مراجعه به غرفه‌های بازیافت و تحویل پسماند خشک کارت‌های امتیازی را دریافت می‌کنند که در قبال آن جوایزی به آنها اهدا می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با تاکید بر اینکه پایان هر ماه قرعه‌کشی انجام شده و بنا بر امتیازی که دریافت شده هدایایی به شهروندانی که بیشترین مشارکت را با سازمان مدیریت پسماند داشته‌اند اهدا می‌شود، افزود: کارت‌های امتیاز هر ماه جمع‌آوری شده و قرعه‌کشی اتفاق می‌افتد و در این قسمت هم مشارکت خوب بوده البته تقاضا داریم شهروندان به سامانه همیار بازیافت هم مراجعه و ثبت نام خود را کامل کنند تا بتوانند از مزایای این نرم افزار هم استفاده کنند.

میرابراهیمی یکی دیگر از اقدامات این سازمان در تقویت غرفه های بازیافت را آموزش غرفه‌داران عنوان کرد و افزود: تلاش داریم غرفه‌داران را تا حد امکان آموزش دهیم تا ارتباط موثر با شهروندان داشته باشند و فعالیت‌ها در راستای ارتقای مشارکت شهروندان صورت گیرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تمام غرفه‌های بازیافت سطح شهر جمع آوری پسماند ویژه هم از جمله اقلام تیز و برنده، باتری‌ها، مواد الکترونیکی و… که مشکل ساز هستند را جمع‌آوری می‌کنند تا این پسماندها به صورت جداگانه مدیریت شود.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]