[ad_1] آیت‌الله بطحایی: مردم انسان‌هایی معتقد و خداترس را به مجلس بفرستند به گزارش شهرکریمه آیت‌الله سید هاشم بطحایی با اشاره به اهمیت ابعاد داخلی و بین‌المللی انتخابات اظهار داشت: ایران کشوری بوده که تا قبل ازا انقلاب اسلامی، محل خُرد و بُرد کشورهای انگلیس، فرانسه و .. بوده است اما وقوع انقلاب اسلامی کشورمان […]

[ad_1]

آیت‌الله بطحایی: مردم انسان‌هایی معتقد و خداترس را به مجلس بفرستند

آیت‌الله بطحایی: مردم انسان‌هایی معتقد و خداترس را به مجلس بفرستند

به گزارش شهرکریمه آیت‌الله سید هاشم بطحایی با اشاره به اهمیت ابعاد داخلی و بین‌المللی انتخابات اظهار داشت: ایران کشوری بوده که تا قبل ازا انقلاب اسلامی، محل خُرد و بُرد کشورهای انگلیس، فرانسه و .. بوده است اما وقوع انقلاب اسلامی کشورمان را از شر آن‌ها  آزاد و دست استعمارگران را از کشور قطع کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه وقوع انقلاب اسلامی، ایران را از استعمار نظامی، سیاسی و فرهنگی کشورهای بیگانه نجات بخشید، افزود: از همین رو دشمنان انقلاب و نظام با تمام وجود کوشیدند و می‌کوشند که این اقدام پیشگیرانه و استعماری را دفع کرده و از بین ببرند بنابراین از فرصت‌ها استفاده کرده و هزینه‌هایی را بر ملت ایران تحمیل کردند.

وی با اشاره به بخشی از اقدامات دشمن در به زانو به درآوردن کشورمان گفت: هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران،و انواع تحریم‌های اقتصادی و سیاسی ازجمله این اقدامات بودند؛ غافل از آنکه محاسبات آن‌ها غلط بوده و هست.

بطحایی با اشاره به وقوع انقلاب اسلامی در سال ۵۷ به رهبری امام خمینی(ره) ابراز کرد: گرامیداشت ۲۲ بهمن زنده کننده یک خاطره بسیار مهمی در این مملکت است که هُرم آن کشورهای منطقه را هم فراگرفت و برخلاف انتظار دشمنان ۲۲ بهمن امسال پرشورتر و باشکوه‌تر برگزار شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به تشییع‌جنازه بی‌نظیر و باشکوه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: هرچند که آن مرد مالک اشتری برای نظام اسلامی بود اما انقلاب اسلامی و اسلام وابسته به شخص نبوده و به راه خود ادامه خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: همان‌گونه دشمنان اسلام فکر می‌کردند که انقلاب اسلامی با رحلت امام راحل از بین خواهد رفت، با ترور سردار سلیمانی نیز تصور می‌کردند که همه‌چیز به هم می‌ریزد، نه‌تنها به هم نریخت بلکه دنیا، آمریکا و ایادی آن‌ها را لعن کردند.

 بطحایی در ادامه با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: انتخابات دارای دو جنبه بین‌المللی و تعارض با دشمن و جنبه داخلی است، درواقع دشمن استقلال و اسلامیت کشور را نشانه گرفته است و درصورتی‌که کوتاهی کنیم؛ هم استقلال و هم اسلامیت کشور به خطر خواهد افتاد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بعد داخلی انتخابات اظهار داشت: انتخابات به معنای بذرافشانی بوده و برای اینکه در جای خود و در فصل خود محصول خوبی را برداشت کنیم باید بذرافشانی اعتقادی، انسانی ، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کرد؛ به این معنا که باید کسی را انتخاب کنیم که در پی آن مجلسی قوی داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه آینده مجلس و دولت به نحوه انتخاب ما در دوم اسفندماه بستگی دارد، تصریح کرد: مردم هر بذری که فردا بکارند و انسان‌هایی معتقد، راست‌گو، فهمیده، باغیرت  و خداترس را به مجلس بفرستند، مجلسی قوی و به‌تبع آن دولتی قوی‌تر خواهیم داشت.

بطحایی در پایان خاطرنشان کرد: حیات و زندگی شخصی هر فردی به انتخابات بستگی دارد، در صورت بروز مشکلی در نظام اسلامی شر آن دامن انقلاب را خواهد گرفت درنتیجه باید برای حفظ دین و اسلام انتخاباتی پرشور برگزار کنیم.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]