[ad_1] آیت‌الله سعیدی: انتقام سخت از جنایتکاران گرفته ‌شود / خشم آمریکای خیانت‌کار را قلب‌هایمان داریم به گزارش شهرکریمه آیت‌الله سید محمد سعیدی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر پاک شهید والامقام شهروز مظفری نیا در حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار داشت: این حادثه اخیر و شهادت این شهدا مصیبتی بزرگ برای همه‌کسانی که عاشق […]

[ad_1]

آیت‌الله سعیدی: انتقام سخت از جنایتکاران گرفته ‌شود / خشم آمریکای خیانت‌کار را قلب‌هایمان داریم

آیت‌الله سعیدی: انتقام سخت از جنایتکاران گرفته ‌شود / خشم آمریکای خیانت‌کار را قلب‌هایمان داریم

به گزارش شهرکریمه آیت‌الله سید محمد سعیدی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر پاک شهید والامقام شهروز مظفری نیا در حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار داشت: این حادثه اخیر و شهادت این شهدا مصیبتی بزرگ برای همه‌کسانی که عاشق دین و ولایت بوده است.

وی با بیان اینکه از دست دادن چهره‌ای آبرومند، مؤمن و انقلابی از بین مردم تسلیت دارد، ابراز کرد: از اینکه مکتب اهل‌بیت(ع) تربیت‌کننده فرزندانی بوده که در دفاع از اهل‌بیت، جان و مال خود را تقدیم کرده‌اند جای تبریک دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم خاطرنشان کرد: ایران هیچ‌گاه طبق رهنمودهای قرآن و عترت جنگ‌طلب و آغازگر جنگی نبوده و نیست و این دستور دین و سیره اهل‌بیت(ع) است.

وی ادامه داد: در قرآن آنجا که متجاورزگران به حریم و حقوق مردم و حدود الهی تجاوز کرده‌اند، نصرت داده‌ شده که خداوند می‌خواهد با دستان شما با آنان بجنگد و قلب مؤمنین که مالامال خشم و انزجار از متجاورزگران است شفا و التیام یابد.

امام‌ جمعه قم با تأکید بر اینکه امروز مردم، محبین شهدا و خانواده شهدای اخیر قلبشان مملو از خشم و کینه آمریکائیان است، یادآور شد: خداوند وعده نصرت در این شرایط داده و مردم پشتیبان جنگ مقابل آمریکا هستند.

وی با درخواست از مسئولان کشور اضافه کرد: مسئولان با اعتماد به وعده الهی و با پشتیبانی مردم و رهنمودهای رهبر انقلاب تا زمانی که انتقام این مظلومان را نگرفته‌اند از پای نیاستند.

تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(ع) اظهار داشت: ما در قلب‌هایمان خشم آمریکای خیانت‌کار را داریم و صبوری برای انتقام می‌کنیم ولی کم‌کاری در حق این شهدا را تحمل نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی، ابوالمهدی المهندس و شهید مظفری نیا بدانید که رهبر معظم انقلاب وعده انتقام سخت داده و این انتقام گرفته خواهد شد، عنوان کرد: آنان که در این زمینه ‌دستی در کار دارند باید بکوشند که انتقام سخت گرفته شود چراکه این شهادت‌ها سبب وحدت و همدلی بیشتر مردم شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]