×
×

شهرکریمه – آیت‌الله سعیدی: مادر شهیدان فهمیده بانویی ‌با روحیه جهادی و انقلابی بود

  • کد نوشته: 27931
  • [ad_1] آیت‌الله سعیدی: مادر شهیدان فهمیده بانویی ‌با روحیه جهادی و انقلابی بود به گزارش شهرکریمه آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) در پیامی ارتحال مادر شهیدان فهمیده را تسلیت اظهار داشت: متن پیام به این شرح است: خبر درگذشت مادر صبور و قهرمان پرور شهیدان گرانقدر محمد حسین و داوود فهمیده، […]

    شهرکریمه – آیت‌الله سعیدی: مادر شهیدان فهمیده بانویی ‌با روحیه جهادی و انقلابی بود
  • [ad_1]

    آیت‌الله سعیدی: مادر شهیدان فهمیده بانویی ‌با روحیه جهادی و انقلابی بود

    آیت‌الله سعیدی: مادر شهیدان فهمیده بانویی ‌با روحیه جهادی و انقلابی بود

    به گزارش شهرکریمه آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) در پیامی ارتحال مادر شهیدان فهمیده را تسلیت اظهار داشت:

    متن پیام به این شرح است: خبر درگذشت مادر صبور و قهرمان پرور شهیدان گرانقدر محمد حسین و داوود فهمیده، موجب تأثر و تالم فراوان گشت.

    زبانزد است که بصیرت، شجاعت و روحیه جهادی و انقلابی، همیشه از آن بیت پرفروغ ساطع بوده و این همه کرامت از وجود مادری پاک، چون آن بانوی والامقام سرچشمه گرفته بود.

    در ادامه پیام آمده است: دامان مطهر ایشان مهد پرورش آن شهید ۱۳ ساله است که رهبر کبیر بزرگ ترین انقلاب عصر، او را رهبر خویش دانست.

    تولیت حرم حضرت معصومه(س) در پایان این پیام خاطرنشان کرد: اینجانب ضمن دعای خیر جهت استشفای عاجل پدر بزرگوار شهیدان فهمیده، عروج آن فقیده ی ماجده، ام الشهدا “حاجیه‌خانم کریمی” را به ایشان و تمام بازماندگان تسلیت عرض می‌نمایم و از جوار بارگاه پرنور حضرت فاطمه معصومه(س) برای آن بانوی سفر کرده همجواری با حضرت زهرا(س) را از خداوند منان مسئلت دارم.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.