[ad_1] آیت‌الله سعیدی: مردم ‌ایران شجاعانه ‌دست آشوب‌گران را کوتاه کردند به گزارش شهرکریمه آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در جمع پرشور راهپیمایان قم که علیه اغتشاشگران برگزار شد، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در این مراسم پیامی است که بر سر پیمان با اهل‌بیت(ع) هستیم و تا آخر عمر بر پیمان ولایت  ایستاده‌ایم. […]

[ad_1]

آیت‌الله سعیدی: مردم ‌ایران شجاعانه ‌دست آشوب‌گران را کوتاه کردند

آیت‌الله سعیدی: مردم ‌ایران شجاعانه ‌دست آشوب‌گران را کوتاه کردند

به گزارش شهرکریمه آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در جمع پرشور راهپیمایان قم که علیه اغتشاشگران برگزار شد، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در این مراسم پیامی است که بر سر پیمان با اهل‌بیت(ع) هستیم و تا آخر عمر بر پیمان ولایت  ایستاده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی و شجره طیبه با اقتدار و بصیرت دشمنان و آشوب گران را سرکوب می‌کند، افزود: مردم با این حضور پرشور نشان دادند که تفاله‌های ضدانقلاب کوچک‌تر از آن هستند که با نظام اسلام دربیفتند.

نماینده ولی‌فقیه در قم تصریح کرد: با اعتراف دشمن مدت‌ها بر برنامه اغتشاشات برنامه‌ریزی و هزینه شده بود ولی با سرعت نابود شدند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) تصریح کرد:رهبر انقلاب بسیار حکیمانه و ایثارگرانه و شجاعانه حرکت کردند وصف‌ها را جدا و مکر دشمن را نشان دادند.

امام‌جمعه قم با بیان اینکه این اغتشاشات در طول چهل سال گذشته با فتنه‌های گذشته متفاوت بود، ادامه داد: این آشوب‌ها برای از بین بردن جبهه مقاومت در ایران اسلامی طراحی‌شده بود ولی مردم مومن ایران شجاعانه به میدان آمدند و بسیج و نیروی انتظامی دست آشوب گران را کوتاه کردند.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به لزوم توجه دولت به مشکلات اقتصادی کشور افزود:مردم مطالبات به حقی دارند و اینکه چرا سهمیه‌بندی بنزین این‌گونه اجرا شد و نباید به مردم شوک وارد می‌شد.

وی گفت: رهبری در دیدار جمعی از تولیدکنندگان نقطه نظرات آن‌ها را گوش دادند و باید مشکلات تولیدکنندگان موردتوجه مسئولان باشد.

نماینده ولی‌فقیه در قم خاطرنشان کرد:بدخواهان نظام بدانند که ملت شجاع ایران وظیفه شرعی و ملی خود را تا خنثی‌سازی و سرکوب فتنه گران انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]