×
×

شهرکریمه – آیت‌الله مکارم شیرازی: از اهانت به مقدسات اسلامی به جد پرهیز شود

  • کد نوشته: 26344
  • [ad_1] آیت‌الله مکارم شیرازی: از اهانت به مقدسات اسلامی به جد پرهیز شود به گزارش شهرکریمه وی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حمید شهریاری دبیرکل جدید مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ‌با تاکید بر این که مستکبران، اسلام را مانع بزرگی برای اهداف شیطانی خود می‌دانند، تصریح کرد: آن‌ها برای این که این مانع را […]

    شهرکریمه – آیت‌الله مکارم شیرازی: از اهانت به مقدسات اسلامی به جد پرهیز شود
  • [ad_1]

    آیت‌الله مکارم شیرازی: از اهانت به مقدسات اسلامی به جد پرهیز شود

    آیت‌الله مکارم شیرازی: از اهانت به مقدسات اسلامی به جد پرهیز شود

    به گزارش شهرکریمه وی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حمید شهریاری دبیرکل جدید مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، ‌با تاکید بر این که مستکبران، اسلام را مانع بزرگی برای اهداف شیطانی خود می‌دانند، تصریح کرد: آن‌ها برای این که این مانع را از سر راه بردارند، رو به اختلاف‌افکنی و تفرقه انداختن آورده‌اند.

    وی ، تقریب مذاهب اسلامی را عامل خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمنان خوانده و تاکید کرد: باید تقریب مذاهب را با قوت و قدرت دنبال کرد تا دشمنان از رسیدن به هدف شوم خود برای ایجاد اختلاف مایوس و محروم شوند.

    وی منادیان اختلاف درجهان اسلام را گروه دوم تفرقه‌افکن دانست و گفت: این‌ها به دلیل نادانی و بی‌سوادی در عرصه‌ای ورود کرده‌اند که بهره آن را مستکبران و دشمنان می‌برند به همین دلیل باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم این جهل و نادانی برطرف شود.

    این مرجع تقلید افزود: گروه سوم عده قلیلی هستند که تصور می‌کنند اگر به مقدسات دیگر مذاهب اسلامی توهین کنند، کار درستی انجام داده‌اند، درحالی‌که این قبیل کارها به شدت وحدت اسلامی را خدشه‌دار می‌کند و هیچ‌گونه دستاوردی ندارد، از این رو باید این افراد را روشن کرد.

    آیت‌الله مکارم شیرازی،‌ادامه داد: مجمع تقریب مذاهب اسلامی باید درهر سه جبهه کار و فعالیت دقیقی صورت دهد تا بتوان تقریب میان مذاهب اسلامی را پیش برید.

    حجت‌الاسلام والمسلمین شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی نیز در این دیدار با تقدیر و تجلیل از ابتکارات آیت‌الله مکارم شیرازی در مبارزه با اندیشه تکفیر، معظم له را از پیشگامان این عرصه برشمرده و تلاش‌ها و اقدامات انجام‌شده را ستودنی خواند.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.