×
×

شهرکریمه – آیت الله علوی گرگانی: شهادت سردار سلیمانی دنیا را تکان داد

  • کد نوشته: 25846
  • [ad_1] آیت الله علوی گرگانی: شهادت سردار سلیمانی دنیا را تکان داد به گزارش شهرکریمه آیت الله محمد علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهادت سردار رشید اسلام و سرباز وفادار امام و امت حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش که با عنوان «سردار آسمانی، محبوب مرجعیت» و با حضور گسترده طلاب […]

    شهرکریمه – آیت الله علوی گرگانی: شهادت سردار سلیمانی دنیا را تکان داد
  • [ad_1]

    آیت الله علوی گرگانی: شهادت سردار سلیمانی دنیا را تکان داد

    آیت الله علوی گرگانی: شهادت سردار سلیمانی دنیا را تکان داد

    به گزارش شهرکریمه آیت الله محمد علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهادت سردار رشید اسلام و سرباز وفادار امام و امت حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش که با عنوان «سردار آسمانی، محبوب مرجعیت» و با حضور گسترده طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد بیان کرد: اخلاص حاج قاسم سلیمانی موجب شدکه شهادت ایشان جهان را تکان دهد و شهادت سزاوار چنین شخصیت ارزنده‌ای بود.

    وی با اشاره به اینکه ملت ایران یکپارچه و متحد یاور رهبری و در خدمت انقلاب هستند، گفت: دین جز حب به ولایت و بغض با دشمن ولایت نیست.

    استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی و هرزمانش برای ملت ایران ناگوار بود، اظهار کرد: این وعده الهی است که اجر مجاهدان در راه حق ضایع نمی شود.

    این گزارش حاکی است در این مراسم طلاب شرکت کننده به سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود، «سپاه اسلام ما، انتقام، انتقام» و…. پرداخته و ترور جنایتکارانه سردار سلیمانی توسط دولت آمریکا را محکوم کردند.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.