×
×

شهرکریمه – آیین خطبه‌خوانی خادمان حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد

  • کد نوشته: 17361
  • [ad_1] آیین خطبه‌خوانی خادمان حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد به گزارش شهرکریمه آیین خطبه‌خوانی خادمان حرم کریمه اهل‌بیت(س) به‌منظور شکرگزاری خدمات آستان مقدس حضرت معصومه(س) با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت این آستان مقدس،‌ هاشمی معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مدیران استانی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد. در این […]

    شهرکریمه – آیین خطبه‌خوانی خادمان حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد
  • [ad_1]

    آیین خطبه‌خوانی خادمان حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد

    آیین خطبه‌خوانی خادمان حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد

    به گزارش شهرکریمه آیین خطبه‌خوانی خادمان حرم کریمه اهل‌بیت(س) به‌منظور شکرگزاری خدمات آستان مقدس حضرت معصومه(س) با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت این آستان مقدس،‌ هاشمی معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مدیران استانی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد.

    در این مراسم آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و حجت‌الاسلام احمدی معاون فرهنگی این آستان مقدس به ایراد سخن پرداختند.

    معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در این آیین باشکوه، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و خدماتی این آستان در ماه مبارک پرداخت و اظهار داشت: پخش ۵۵ هزار دقیقه برنامه از شبکه‌های مختلف داخلی و برون‌مرزی، انتشار ۲ هزار مطلب در شبکه‌های اجتماعی آستان مقدس و تولید و انتشار ۱۳ کلیپ موضوعی و ۳۰ پادکست صوتی از مراسم تفسیر هر جزء قرآن ازجمله اقداماتی بوده که از سوی این آستان در ماه مبارک رمضان انجام‌شده است.

    حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی احمدی افزود: توزیع و پخش ۱۰۰ هزار فیش افطاری و طبخ بیش از ۱۲۰ هزار غذای گرم در ماه مبارک رمضان و ارائه ۴۰ هزار خدمت درمانی و امدادی از سوی درمانگاه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) که با همکاری هلال‌احمر و مرکز فوریت‌های پزشکی انجام شد از دیگر خدمات صورت گرفته برای روزه‌داران بوده است.

    تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) نیز در این آیین، با تأکید بر دفاع مردم از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب به برکت خون شهدا و اطاعت مردم از ولی زمان خود به ثمر نشسته است.

    آیت‌الله سید محمد سعیدی دفاع از آرمان‌های انقلاب را یک موضوع شخصی،‌حزبی و جناحی ندانست و عنوان کرد: پیروزی ملت در دوران شاهنشاهی از دشمنان قرآن و عترت و برپایی نظام اسلامی نتیجه اطاعت از عقل و اراده خود ملت بود.

    وی بیان کرد: توطئه افکنیهای دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی همچنان ادامه داشته و درصحنه جهانی استکبار،‌ انگلیس و صهیونیست‌ها و همچنین وهابی‌های منافق که به‌ظاهر پرچم لااله‌الاالله الا الله را برداشته اما در باطن اقدام به کشتن کودکان مظلوم و بیگاه می‌کنند.

    امام‌جمعه قم در پایان سخنان خود به سالروز تخریب بقیع اشاره کرد و گفت: قبور ائمه(ع) توسط گروهی بی‌خبر از خدا و بی‌توجه به قرآن و عترت تخریب شد و حتی نتوانستند بغض به ائمه اطهار((ع) را پنهان و وجود یک حرم و بارگاه را تحمل کنند.

    در پایان مراسم، نیز از تلاش‌های شبانه‌روزی جمعی از خادمان حرم حضرت معصومه(س) تجلیل به عمل آمد.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.