×
×

شهرکریمه – اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود مردم به بوستان‌ها

  • کد نوشته: 29118
  • [ad_1] اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود مردم به بوستان‌ها به گزارش شهرکریمه احمدرضا شفیعی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرداری قم، با اشاره به پیش‌بینی تمهیدات برای جلوگیری از ورود مردم به بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر اظهار داشت: با همکاری نیروی انتظامی در این زمینه در حال انجام‌وظیفه […]

    شهرکریمه – اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود مردم به بوستان‌ها
  • [ad_1]

    اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود مردم به بوستان‌ها

    اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود مردم به بوستان‌ها

    به گزارش شهرکریمه احمدرضا شفیعی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرداری قم، با اشاره به پیش‌بینی تمهیدات برای جلوگیری از ورود مردم به بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر اظهار داشت: با همکاری نیروی انتظامی در این زمینه در حال انجام‌وظیفه هستیم.
    وی با بیان اینکه مشکلی برای جلوگیری از ورود و تفرق تجمعات در سطح بوستان‌ها و پارک‌های شهری نداریم، ابراز کرد: در پنجشنبه آخر سال حتی اجازه ورود یک نفر از مبادی ورودی آرامستان ها ندادیم که در روز طبیعت نیز این اقدام با قدرت انجام خواهد پذیرفت.
    رئیس اداره نظارت و رفع تخلفات شهری شهرداری قم ادامه داد: باید دور همه بوستان‌ها نوارکشی صورت گیرد و با همکاری نیروی انتظامی از ورود مردم به بوستان‌ها و پارک‌ها در روزهای ۱۲ تا ۱۵ فروردین جلوگیری شود.
    وی با تأکید بر اینکه همه نیروهای سد معبر و پارکبان‌ها در آماده‌باش هستند، یادآور شد: خیلی جای نگرانی برای پارک‌های محلی نیست و تنها نگرانی برای بوستان‌های بزرگ شهر و حاشیه رودخانه است.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.