×
×

شهرکریمه – اجتماع بزرگ قاسمیون با حضور ۵ هزار دانش‌آموز قمی برگزار شد

  • کد نوشته: 27273
  • [ad_1] اجتماع بزرگ قاسمیون با حضور ۵ هزار دانش‌آموز قمی برگزار شد به گزارش شهرکریمه هم زمان با چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی اجتماع بزرگ قاسمیون شامگاه چهارشنبه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد. سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه، حجت‌الاسلامسید هاشم‌الحیدری معاون حشدالشعبی عراق و بیش از ۵ هزار […]

    شهرکریمه – اجتماع بزرگ قاسمیون با حضور ۵ هزار دانش‌آموز قمی برگزار شد
  • [ad_1]

    اجتماع بزرگ قاسمیون با حضور ۵ هزار دانش‌آموز قمی برگزار شد

    اجتماع بزرگ قاسمیون با حضور ۵ هزار دانش‌آموز قمی برگزار شد

    به گزارش شهرکریمه هم زمان با چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی اجتماع بزرگ قاسمیون شامگاه چهارشنبه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

    سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه، حجت‌الاسلامسید هاشم‌الحیدری معاون حشدالشعبی عراق و بیش از ۵ هزار دانش‌آموز قمی در این مراسم حضور داشتند.

    مهدی سلحشور و مهدی رسولی در این مراسم مدیحه‌سرایی کردند و گروه سرود دانش‌آموزی انصارالحجه به اجرای برنامه پرداخت.

    سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در این مراسم بیان کرد: انتقام خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محو رژیم صهیونیستی و پایان حضور آمریکا در منطقه است.

    وی مکتب شهید سلیمانی را اخلاص در عمل عنوان کرد و گفت: حاج قاسم نماد ولایتمداری و اطلاعت از رهبری بود و در این راه یک لحظه غفلت نکرد، در طول ۴۰ سال یک لحظه لباس جهاد را از تن در نیاورد و می‌گفت تا ظالمان هستند مبارزه هم هست.

    حجت‌الاسلام جوشقانی عضو هیئت امنای موسسه روایت سیره شهدا در این مراسم روحیه جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را نتیجه اخلاص، رشادت و شجاعت این سردار بزرگ اسلام دانست و گفت: همه ما باید تلاش کنیم در رفتار و فضائل مانند این شهید والامقام عمل کنیم.

    وی با اشاره به نقش کلیدی حاج قاسم سلیمانی در مقابله با جریانات تکفیری به‌‌ویژه داعش گفت: امنیت امروز خود را مدیون نقش آفرینی‌های سردارانی مانند حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس هستیم که جان خود را برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب را فدا کردند.

    عضو هیئت امنای موسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه حدود ۷۰ گروه تکفیری در منطقه در مسیر ناامنی و تشدید خشونت اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: حرکت در راه پرافتخار سردار سلیمانی تنها راه خنثی کردن توطئه این گروه‌ها است.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.