[ad_1] اجرای روکش آسفالت ۷۵ متری عماریاسر به گزارش شهرکریمه احمد ترکمن با اشاره به جزئیات پروژه روکش آسفالت ۷۵ متری متری عماریاسر، اظهار کرد: در قالب این پروژه که در راستای نهضت توزیع آسفالت در معابر شهر اجرا شده، باند کندرو و مسیر رفت و برگشت این بلوار روکش آسفالت شد. شهردار منطقه یک […]

[ad_1]

اجرای روکش آسفالت ۷۵ متری عماریاسر

اجرای روکش آسفالت ۷۵ متری عماریاسر

به گزارش شهرکریمه احمد ترکمن با اشاره به جزئیات پروژه روکش آسفالت ۷۵ متری متری عماریاسر، اظهار کرد: در قالب این پروژه که در راستای نهضت توزیع آسفالت در معابر شهر اجرا شده، باند کندرو و مسیر رفت و برگشت این بلوار روکش آسفالت شد.

شهردار منطقه یک قم با بیان اینکه مساحت آسفالت اجراشده در این بلوار ۲۸ هزار مترمربع بوده است، خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال از اعتبارات منطقه اجرا شد.

ترکمن تناژ آسفالت مصرفی در این پروژه را ۵ هزار و ۵۰۰ تن عنوان کرد و افزود: محدوده انجام پروژه از پل سه سطحه ۱۵ خرداد تا پل مقداد(کمربندی امام علی علیه السلام) بوده است.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این پروژه بهبود عبور و مرور و تردد در این مسیر بوده است، خاطرنشان کرد: پروژه در حال انجام است و ظرف چند روز آینده به اتمام می رسد.

انتهای پیام/۱۱۱

[ad_2]