×
×

شهرکریمه – اجرای طرح اوقات فراغت در ۲۰۰ پایگاه بسیج استان قم

  • کد نوشته: 19672
  • [ad_1] اجرای طرح اوقات فراغت در ۲۰۰ پایگاه بسیج استان قم به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام‌ مجید شرفی نیا اظهار داشت: این طرح برای استفاده همه گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان در بخش‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اردویی و نظامی به‌صورت رایگان است. معاون تعلیم و تربیت سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) با اشاره به […]

    شهرکریمه – اجرای طرح اوقات فراغت در ۲۰۰ پایگاه بسیج استان قم
  • [ad_1]

    اجرای طرح اوقات فراغت در ۲۰۰ پایگاه بسیج استان قم

    اجرای طرح اوقات فراغت در ۲۰۰ پایگاه بسیج استان قم

    به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام‌ مجید شرفی نیا اظهار داشت: این طرح برای استفاده همه گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان در بخش‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اردویی و نظامی به‌صورت رایگان است.

    معاون تعلیم و تربیت سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) با اشاره به اینکه طرح تابستانی اوقات فراغت بسیج از انتهای خردادماه آغازشده است و تا پایان شهریورماه ادامه دارد، افزود: هدف اصلی از اجرای این طرح، جذب نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به پایگاه‌های بسیج و بهره‌مندی از برنامه‌های متنوع آن است.

    وی ادامه داد: با تعامل و همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی همچون اداره کل تبلیغات اسلامی و کانون مساجد، بخشی از برنامه‌های طرح تابستانی بسیج در قم به‌صورت مشارکتی برگزار می‌شود که از تأثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار است.

    شرفی نیا گفت: در طرح تابستانی بسیج، برنامه‌های متنوعی به‌تناسب امکانات پایگاه‌ها و نیاز شرکت‌کنندگان تدارک دیده‌شده که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها برگزاری کلاس‌های تلاوت و روخوانی قرآن کریم برای آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان استان با معارف الهی است.

    وی بیان کرد: همچنین تلاش شده است تا برنامه‌های نظامی و جذاب همچون آشنایی با انواع سلاح و باز و بست کردن آن برای نوجوانان و جوانان شرکت‌کننده در این طرح اجرا شود.

    معاون تعلیم و تربیت سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) ادامه داد: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تبیین خواسته‌های رهبر معظم انقلاب از نوجوانان و جوانان از دیگر محورهای موردتوجه در طرح اوقات فراغت بسیج است.

    شرفی نیا گفت: آموزش نوجوانان و جوانان برای داشتن حضوری مؤثر و سالم در فضای مجازی و آشنایی با آسیب‌های آن نیز در برنامه‌های طرح اوقات فراغت تابستانی بسیج استان قم موردتوجه قرارگرفته است.

    وی بیان کرد: برنامه‌های ساماندهی اوقات فراغت بسیج تنها برای فصل تابستان نیست و این نهاد در همه ایام سال برای جذب و آموزش نوجوانان و جوانان استان برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است.

    انتهای پیام/  ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.