[ad_1] اجرای طرح تقاطع بلوار شهید کیوانفر قم منتفی نیست به گزارش شهرکریمه عبدالله جلالی روز دوشنبه دریکصد و بیست و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم اظهار داشت: طرح فوق تمامی مراحل قانونی خود را طی کرده و تصویب و عملیات اجرایی و شمع‌گذاری آن نیز آغاز شده و جای هیچ تردیدی […]

[ad_1]

اجرای طرح تقاطع بلوار شهید کیوانفر قم منتفی نیست

اجرای طرح تقاطع بلوار شهید کیوانفر قم منتفی نیست

به گزارش شهرکریمه عبدالله جلالی روز دوشنبه دریکصد و بیست و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم اظهار داشت: طرح فوق تمامی مراحل قانونی خود را طی کرده و تصویب و عملیات اجرایی و شمع‌گذاری آن نیز آغاز شده و جای هیچ تردیدی برای اصل طرح نیست.

وی بیان داشت: از آنجایی که طرح‌های شهری منجر به اختلال در عبور و مرور می شود، باید طرح انحراف ترافیکی تهیه شود تا بتواند آمد و شد را در سطح شهر مدیریت کند.آنچه که در جلسه اخیر شورای حمل و نقل و ترافیک استان مطرح شد، این بود که طرح انحراف ترافیکی مورد تصویب قرارگیرد.

وی یادآور شد: این موضوع به رای گذاشته شد، و ما در اینکه باید در مورد هر طرحی اظهار نظر کارشناسی شود، هیچ تردیدی نداریم و خوشحال نیز خواهیم شد و اینکه برای اعضای شورای ترافیک این حق است که نظر بدهند و رای بدهند نیز هیچ تردیدی نداریم.

رییس شورای اسلامی شهر قم گفت: طرح انحراف ترافیک درکمیته فنی شورای ترافیک تایید و در جلسه شورای ترافیک ارائه شد.

وی افزود: اتفاقی که در این جلسه افتاد این بود که بدون طرح موضوع درخصوص اینکه طرح انحراف ترافیکی در کمیته فنی مورد تایید و تصویب قرار گرفته و همچنین بدون اینکه اعضا اظهار نظری داشته باشند و یا دلایل مخالفتی را مطرح کنند و به این طرح اشکالی بگیرند، رای گیری شد و طرح انحراف ترافیکی رای نیاورد.

وی تصریح کرد: معنای این اقدام این است که معاونت فنی و عمرانی و شهرداری باید یک اصلاحی را با فوریت نسبت به طرح داشته باشند و مجددا درخواست جلسه بکنند.

جلالی تاکید کرد: درحال حاضر هیچ مانعی برای اجرای طرح مذکور وجود ندارد، چون شمع‌گذاری درحال انجام است.

وی بیان کرد: درخواست ما این است که به اصل اجرای طرح پرداخته نشود، چون از آن عبور شده‌است، از این رو بحث انحراف ترافیکی برای اجرای طرح و روش اجرای طرح و اینکه عبور و مرور مختل نشود، مطرح می‌باشد.

جلالی گفت: معاونت فنی و عمرانی شهرداری قم همچنین باید جدول زمان بندی طرح یاد شده را مشخص کند تا با توجه به اهمیت و موقعیت طرح با یک فاصله زمانی مناسب به لحاظ کیفیت طرح و کوتاه کردن زمان اجرای طرح مدیریت شود.

وی همچنین درپایان با تشکر ویژه از استاندار قم برای مدیریت جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک استان گفت: ما هیچ نگرانی نمی‌بینیم، در آینده طرح را ارائه خواهیم داد، اگر اشکالی بر طرح دارند، می‌توانند اظهارنظر کنند تا اصلاح شود، و مسائل قانونی طرح انحراف ترافیکی نیز طی شود.

انتهای پیام/۱۱۱

 

 

 

[ad_2]