[ad_1] اجرای طرح شهید رهنمون در حرم امامزاده موسی مبرقع(ع)  به گزارش شهرکریمه «مهدی قائم پناه» با گرامیداشت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) نهمین مرحله از طرح شهید رهنمون  شامل خدمات پزشکی و دارویی رایگان از محل موقوفات عصر امروز( دوشنبه۲۸بهمن) ساعت ۱۶ اجرا می شود.   مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور […]

[ad_1]

اجرای طرح شهید رهنمون در حرم امامزاده موسی مبرقع(ع)

اجرای طرح شهید رهنمون در حرم امامزاده موسی مبرقع(ع)

 به گزارش شهرکریمه «مهدی قائم پناه» با گرامیداشت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) نهمین مرحله از طرح شهید رهنمون  شامل خدمات پزشکی و دارویی رایگان از محل موقوفات عصر امروز( دوشنبه۲۸بهمن) ساعت ۱۶ اجرا می شود.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، افزود: این طرح به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) و در حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) اجرایی خواهد شد.

 

وی با اشاره به چگونگی اجرای این طرح گفت: پزشکان متخصص اطفال، چشم، طب سنتی از دانشگاه علوم پزشکی، زنان و زایمان، پزشک عمومی، روانشناس و متخصص تغذیه در قالب این طرح در حرم مطهر امامزاده موسی مبرقع (ع) حاضر شده و به ویزیت بیماران می‌پردازند.

 

قائم پناه تصریح کرد: این طرح با همکاری بسیج جامعه پزشکی سپاه امام علی ابن ابیطالب علیه السلام و مرکزافق حرم مطهر حضرت موسی مبرقع علیه السلام و به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در این آستان اجرایی می شود.

 

وی با بیان اینکه زمان در نظر گرفته شده برای شروع این طرح، ساعت ۱۶ امروزاست افزود: عوامل اجرایی طرح از ساعت ۱۴ برای ثبت نوبت در این محل حضور خواهند داشت.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم یادآور شد:طرح شهید دکتر رهنمون از دو سال قبل با هدف خدمت‌رسانی مستمر، قابل رصد به مناطق محروم و کم برخوردار کشور آغاز شده است و این طرح یک بازه زمانی چهار ساله دارد.

 

لازم به ذکر است شهید دکتر رهنمون مسئول بیمارستان های صحرایی در دوران دفاع مقدس بود که اسفند ۶۲ در حال خدمت در بیمارستان صحرایی خاتم الانبیا در منطقه طلاییه به فیض شهادت رسید.

پایان پیام/۱۱۱

[ad_2]