[ad_1] اجرای پروژه توسعه کانال‌های دفع آب‌های سطحی منطقه ۴ به گزارش شهرکریمه مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به پروژه‌های منطقه چهار در بخش ایجاد و توسعه کانال‌های انتقال آب‌های سطحی، گفت: احداث کانال دفع آب های سطحی با ۵۰۰ میلیون تومان شروع شده و ۳۰۰ میلیون تومان هم افزایش داشته و در حال انجام […]

[ad_1]

اجرای پروژه توسعه کانال‌های دفع آب‌های سطحی منطقه ۴

اجرای پروژه توسعه کانال‌های دفع آب‌های سطحی منطقه ۴

به گزارش شهرکریمه مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به پروژه‌های منطقه چهار در بخش ایجاد و توسعه کانال‌های انتقال آب‌های سطحی، گفت: احداث کانال دفع آب های سطحی با ۵۰۰ میلیون تومان شروع شده و ۳۰۰ میلیون تومان هم افزایش داشته و در حال انجام است.

شهردار منطقه چهار قم با اشاره به تکمیل منابع ذخیره آب بلوار آیت‌الله بروجردی افزود: توسعه کاشت و بهسازی معابر ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار داشته و بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اصفهانیان مقدم به پروژه پیاده‌روسازی بلوار امین که از سال‌های قبل ادامه داشته اشاره کرد و گفت: اعتبار این پروژه ۶۰۰ میلیون تومان بوده و فاز اول آن امسال تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اجرای پروژه مناسب سازی رفت و آمد معلولین با ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار، خاطرنشان کرد: احداث چاه جذبی با اعتبار یک میلیارد تومان در حال انجام است که ۴۵ چاه تجهیز شده و جمعا ۸۵ مورد حلقه چاه تجهیز و بهسازی و احداث شده است.

شهردار منطقه چهار قم همچنین گفت: اجرای نقاشی دیواری با مساحت ۲ هزار و ۶۷۵ مترمربع و اعتبار یک میلیارد ریالی از دیگر پروژه‌های شهرداری منطقه چهار بوده است.

انتهای پیام/ ۱۱۰

[ad_2]