[ad_1] اجرای ۶۱۰ طرح صنعتی و صنایع معدنی در قم به گزارش شهرکریمه محمود سیجانی امروز با اشاره به وضعیت طرح‌های در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی در استان قم اظهار کرد: ۶۱۰ طرح در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی در استان داریم که حجم سرمایه گذاری برای این طرح‌ها ۱۲ هزار و […]

[ad_1]

اجرای 610 طرح صنعتی و صنایع معدنی در قم

اجرای ۶۱۰ طرح صنعتی و صنایع معدنی در قم

به گزارش شهرکریمه محمود سیجانی امروز با اشاره به وضعیت طرح‌های در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی در استان قم اظهار کرد: ۶۱۰ طرح در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی در استان داریم که حجم سرمایه گذاری برای این طرح‌ها ۱۲ هزار و ۶۷۹ میلیارد تومان با اشتغال ۲۰ هزار و ۶۲۷ نفر است.

وی ادامه داد: مهم ترین طرح‌های در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی در استان قم در زمینه محصولات فولادی و آهنی، ساخت انواع محصولات پلاستیکی، انواع لوله و پوشش لوله، کاغذ از کربنات کلسیم، پنل خورشیدی چند کریستالی، تولید الیاف مصنوعی، انواع شمش فولادی، انیدرید فتالیک، فرآورده‌های لبنی، دی اکتیل فتالات و لوازم بهداشتی و سلولزی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: ۳۶۳ طرح در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان داریم که حجم سرمایه گذاری برای این طرح‌ها ۶ هزار و ۵۱۱ میلیارد تومان با اشتغال ۱۰ هزار و سه نفر است.

سیجانی تعداد طرح‌های دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی با پیشرفت فیزیکی کمتر از ۲۰ درصد در استان قم را ۱۱۳ طرح دانست و تصریح کرد: حجم سرمایه گذاری برای این طرح‌ها سه هزار و ۷۹۴ میلیارد تومان با اشتغال ۶ هزار و ۵۰۶ نفر است.

وی ادامه داد: ۴۹۷ طرح در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی در استان قم با پیشرفت فیزیکی بالای ۲۰ درصد در استان قم داریم که حجم سرمایه گذاری برای این طرح‌ها ۸ هزار و ۸۸۵ میلیارد تومان با اشتغال ۱۴ هزار و ۱۲۱ نفر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: ۴۲۹ طرح در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی در استان وجود دارد که اشتغال این طرح‌ها ۱۱ هزار و ۴۱۸ نفر و میزان سرمایه گذاری برای طرح‌ها ۶ هزار و ۸۶۶ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]