[ad_1] اختصاص ۶۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران از قم به مرقد امام به گزارش شهرکریمه ابوالفضل جمالی با بیان اینکه ۶۰۰ دستگاه اتوبوس در قم برای انتقال زائران به مرقد امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است، افزود: ۴۵۰ دستگاه از ناوگان حمل و نقل جاده ای و ۱۵۰ دستگاه نیز متعلق به […]

[ad_1]

اختصاص ۶۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران از قم به مرقد امام

اختصاص ۶۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران از قم به مرقد امام

به گزارش شهرکریمه ابوالفضل جمالی با بیان اینکه ۶۰۰ دستگاه اتوبوس در قم برای انتقال زائران به مرقد امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است، افزود: ۴۵۰ دستگاه از ناوگان حمل و نقل جاده ای و ۱۵۰ دستگاه نیز متعلق به اتوبوسرانی است.

وی بیان کرد: اتوبوس‌ها برای انتقال زائران به مرقد امام خمینی (ره) ساعت ۹ صبح از روستاها و ساعت ۱۰ صبح از شهر قم حرکت می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم گفت: اتوبوس ها در شهر قم در پایگاه های بسیج مساجد برای انتقال زائران مستقر می شوند.

وی با بیان اینکه اتوبوس برای انتقال زائران در همه روستاها و بخش ها در نظر گرفته شده است، افزود: با دهیاری‌ها برای انتقال زائران مرقد مطهر هماهنگی لازم انجام شده و مرکز استقرار اتوبوس‌ها، دهیاری‌ها و پایگاه‌های بسیج است.

جمالی بیان کرد: اتوبوس برای جابجایی ۲۰ هزار نفر مرقد امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است.

وی گفت: گشت های راهداری در ایام تعطیلات پیش رو به صورت ۲۴ ساعته در محورهای مواصلاتی مستقر شده اند و سامانه ۱۴۱ نیز آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات مسافران است.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]