×
×

شهرکریمه – ارائه آموزش امداد به مردم قم در ۱۰۶ خانه هلال

  • کد نوشته: 15180
  • [ad_1] ارائه آموزش امداد به مردم قم در ۱۰۶ خانه هلال به گزارش شهرکریمه محمدگلفشان در سخنرانی های پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یک جمعیت خیرخواهانه و به عنوان یک مجموعه مردمی، خادم مردم است اظهار کرد: در سیل […]

    شهرکریمه – ارائه آموزش امداد به مردم قم در ۱۰۶ خانه هلال
  • [ad_1]

    ارائه آموزش امداد به مردم قم در 106 خانه هلال

    ارائه آموزش امداد به مردم قم در ۱۰۶ خانه هلال

    به گزارش شهرکریمه محمدگلفشان در سخنرانی های پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یک جمعیت خیرخواهانه و به عنوان یک مجموعه مردمی، خادم مردم است اظهار کرد: در سیل اخیر خدمات مطلوبی از سوی هلال احمر به مردم ارائه شد.

    وی با تاکید بر اینکه همچون سیلاب ایران در بسیاری از کشورها رخ می‌دهد اما شفافیت اطلاع رسانی وجود ندارد تصریح کرد: در ایام نوروز نیز خدمات جاده ای گسترده ای به مسافرین ارائه شد.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه هلال احمر در برهه های محتلف خدمات گسترده به زائرین و همشهریان ارائه می کند گفت: در نیمه شعبان همچون سال های گذشته در کنار دیگر دستگاه‌ها تلاش کردیم مراسم مثال زدنی برگزار شود.

    وی بیان کرد: بالغ بر ١٠۶ خانه هلال سطح استان داریم که آموزش های مختلف به مردم ارائه می‌کنیم و آماده هستیم که این خدمات را و آموزش ها را در مساجد نیز ارائه کنیم.

    انتهای پیام/ ۱۱۰

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.