[ad_1] ارسال ۳۹۶ اثر به جشنواره مطبوعات استان قم به گزارش قم نیوز مرتضی داستانی با اشاره به اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، اظهار کرد: ۳۹۶ اثر به این جشنواره ارسال شده که از این تعداد ۳۳۰ اثر در بخش اصلی و ۶۶ اثر در بخش ویژه است. وی گفت: در بخش اصلی […]

[ad_1]

ارسال ۳۹۶ اثر به جشنواره مطبوعات استان قم

ارسال ۳۹۶ اثر به جشنواره مطبوعات استان قم

به گزارش قم نیوز مرتضی داستانی با اشاره به اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، اظهار کرد: ۳۹۶ اثر به این جشنواره ارسال شده که از این تعداد ۳۳۰ اثر در بخش اصلی و ۶۶ اثر در بخش ویژه است.

وی گفت: در بخش اصلی در رشته گزارش (تصویری و مکتوب) ۱۰۱ اثر، تیتر ۵۲ اثر، یادداشت و سرمقاله ۵۶ اثر، خبر ۲۱ اثر، مصاحبه ۶۰ اثر، صفحه‌آرایی ۲۱ اثر، طنز مکتوب ۹ اثر و عکس خبری ۱۰ اثر به جشنواره ارسال شده است.

مدیر خانه مطبوعات قم افزود: در بخش ویژه نیز ۳۱ اثر با موضوع رونق تولید و ۳۵ اثر مرتبط با گام دوم انقلاب در سایت جشنواره بارگزاری شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر آثار ارسال شده، مورد پذیرش واقع شده است اظهار کرد: تعدادی از آثار به دلیل نداشتن تائیدیه مدیرمسئول، کامل‌نبودن اثر و… به صاحبان آثار برگشت داده شده و این شرکت‌کنندگان باید برای رفع نقص آثار اقدام کنند وگرنه این آثار به مرحله داوری ارسال نخواهد شد.

داستانی افزود: چنانچه داوری آثار طبق برنامه انجام شود، مراسم اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قم اواخر آبان ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]