[ad_1] ارگان‌های دولتی ورزش همگانی در استان قم برگزار کنند به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست امروز در جلسه شورای ورزش همگانی استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد  سند تحول  ورزش همگانی استان قم را موردبررسی قرارداد و اظهار داشت: برای تدوین سندی کاربردی نیازمند نظرات کارشناسان در همه دستگاه‌ها هستیم. […]

[ad_1]

ارگان‌های دولتی ورزش همگانی در استان قم برگزار کنند

ارگان‌های دولتی ورزش همگانی در استان قم برگزار کنند

به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست امروز در جلسه شورای ورزش همگانی استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد  سند تحول  ورزش همگانی استان قم را موردبررسی قرارداد و اظهار داشت: برای تدوین سندی کاربردی نیازمند نظرات کارشناسان در همه دستگاه‌ها هستیم.

وی کاهش آسیب‌های اجتماعی را یکی از دغدغه‌های مهم در سطح کشور دانست و افزود: نقش ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی غیرقابل‌انکار بوده و جامعه نیازمند شادی و نشاط در عرصه‌های اجتماعی است که با مدیریت دقیق و درست به آن دست پیدا می‌کنیم.

استاندار قم توجه به کیفیت و توسعه ورزش همگانی را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: هر هفته یکی از ارگان‌های اجرایی استان متولی برگزاری ورزش همگانی در استان شده و صدا و سیمان نیز آن را منعکس کند.

وی توسعه ورزش را به‌عنوان یک وظیفه ذاتی برای همه ارگان‌ها مطرح کرد و گفت: برگزاری المپیادهای ورزشی و تسری آن در بین مردم نیازمند همکاری هم ارگان‌ها و ورود سازمان‌های مردم‌نهاد به این حوزه است.

سرمست تأکید کرد: برگزاری برنامه‌هایی مانند دوچرخه‌سواری و استفاده از تجربیات استان‌های دیگرمی تواند در تسریع ورزش همگانی در بین مردم کمک کرده و شادی و نشاط اجتماعی را افزایش دهد.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]