×
×

شهرکریمه – از قرض دادن به خدا تا سفره رنگین مادران شهدا برای نیازمندان

  • کد نوشته: 30151
  • [ad_1] از قرض دادن به خدا تا سفره رنگین مادران شهدا برای نیازمندان به گزارش شهرکریمه رویدادها و حادثه‌ها گاهی با زهر تلخی خود خاطره‌ها را ماندگار می‌کنند، خاطره‌هایی که در روزهای سخت در کالبد خبر روی خروجی رسانه‌ها منتشر می‌شود تا مردم یادشان بماند که در آن روزهای سخت، چه چیزی، در چه زمانی […]

    شهرکریمه – از قرض دادن به خدا تا سفره رنگین مادران شهدا برای نیازمندان
  • [ad_1]

    از قرض دادن به خدا تا سفره رنگین مادران شهدا برای نیازمندان

    از قرض دادن به خدا تا سفره رنگین مادران شهدا برای نیازمندان

    به گزارش شهرکریمه رویدادها و حادثه‌ها گاهی با زهر تلخی خود خاطره‌ها را ماندگار می‌کنند، خاطره‌هایی که در روزهای سخت در کالبد خبر روی خروجی رسانه‌ها منتشر می‌شود تا مردم یادشان بماند که در آن روزهای سخت، چه چیزی، در چه زمانی و کجا و چرا اتفاق افتاد!

    دنیاگیری کروناویروس مانند یک ایست اجباری در راهی است که نظم و روال مسیر مستقیم را بر هم زد و به همه فرصت تماشا داد تا مسیر رفت و برگشت این جاده اجباری را به نظاره و تامل بنشینند.

    رویدادها گاهی با زهر تلخی خود خاطره‌ها را ماندگار می‌کنند، خاطره‌هایی که در روزهای سخت در کالبد خبر روی خروجی رسانه‌ها منتشر می‌شوند تا مردم یادشان بماند که در آن روزها، چه چیزی، در چه زمانی و کجا و چرا اتفاق افتاد!

    در روزهای کرونایی که داعیه‌داران حقوق بشر نفع شخصی را به نفع عمومی ترجیح داده‌اند و از معرکه انسان‌دوستی زیرکانه کنار کشیده‌اند، ایران و ایرانی آبرویی برای خودش خریده و با رزمایش کمک مومنانه و پویش‌های مختلفی چون لشگر خوبان، کاری می‌کند کارستان؛ کاری که تا سال‌ها سرش در جوامع بین‌المللی همچنان بالاست. این روزها حمایت از افرادی که به واسطه شیوع کرونا زندگی آنان تحت‌الشعاع قرار گرفت و دچار مشکل شدند، از وام‌های قرض‌الحسنه تا تهیه بسته‌های غذایی به همت مادران شهدا متفاوت و تحسین‌برانگیز است.

    حکایت ایثار و بخشندگی، حکایت همیشگی مردمان این سرزمین است و جاده‌های خیرخواهی و ‌نوع‌دوستی در ایران اسلامی، هرگز به بن‌بست نمی‌رسند و از نسلی به نسل دیگر ادامه می‌یابند.

    به گفته رئیس سازمان بسیج مستضعفین، نحوه گردآوری و توزیع کمک‌های مردمی در رزمایش سراسری «کمک مومنانه» به این صورت است که کمک‌هایی که به صورت کالا خواهد بود در همان محل به افراد نیازمند اعطا می‌شود و کمک‌های نقدی نیز به دست نیازمندان همان منطقه خواهد رسید و کمک‌ها در منطقه‌ای دیگر هزینه نخواهد شد.

    توزیع ۱۵هزار بسته حمایتی سپاه ناحیه ری در رزمایش کمک مؤمنانه

    سرهنگ مهدی فخاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه ۱۵هزار بسته غذایی در بین خانواده‌های نیازمند و افرادی که کسب وکارشان به واسطه بیماری کرونا دچار مشکل شده بود توزیع شد.

    وی با اشاره به اینکه مرحله دوم این رزمایش در نیمه دوم ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد، ادامه داد: بخشی از این بسته‌ها توسط سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران تهیه و بخش زیادی نیز توسط پایگاه‌های بسیج و خیران تهیه شده است.

     

    از توزیع هزاران بسته معیشتی تا پرداخت وام قرض‌الحسنه در ورامین

    فرمانده سپاه ناحیه ورامین بیان داشت: در مرحله اول از رزمایش مواسات ۳هزار بسته معیشتی توسط خیران، ائمه جمعه و جماعات، موکب‌ها، بسیج و سپاه تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

    سعید تاجیک تصریح کرد: ۲هزار بسته توسط خیران، بخشداری مرکزی و دهیاری‌های بخش مرکزی شهرستان، ۲۰۰ بسته معیشتی توسط هیأت مهدیه ورامین، ۲۰۰ بسته توسط مؤسسه پدر مهربان بقیع،  ۲۰۰ بسته توسط قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و ۳هزار بسته هم قبل از این رزمایش بین نیازمندان منطقه خیرآباد توزیع شد و این میزان مجموعه بسته‌هایی بودند که در مرحله اول تهیه و بین نیازمندان واجد شرایط شهرستان توزیع شد.

     

    وی یادآور شد: هزار بسته حمایتی در قالب وجه نقد از طریق کمیته امداد به مبلغ ۴میلیارد ریال بین نیازمندان کرونایی توزیع شد.

    فرمانده سپاه ناحیه ورامین عنوان کرد: ۶۰۰ وام قرض الحسنه یک میلیون تومانی با هماهنگی امام جمعه موقت شهرستان و قرارگاه فرهنگی نمازجمعه، بسیج کارگری سپاه و انجمن صنفی کارگران انجام شد.

     

    توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی «سپاه» در میان اقشار نیازمند کرمانشاه

    صبح جمعه اولین مرحله رزمایش سراسری «کمک مومنانه» به همت سپاه نبی اکرم (ص) در کرمانشاه برگزار شد. بنابر گفته فرمانده سپاه استان، ۸۵ هزار بسته معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان بین اقشار نیازمند توزیع خواهد شد.

     پیش از این در سطح تمامی محلات، اقدامات لازم جهت شناسایی نیازمندان و افرادی که به واسطه شیوع بیماری کرونا متضرر شده یا شغل‌شان را از دست داده اند، انجام شد و اطلاعات و آمار دقیقی از این افراد بدست آمد تا با شروع ماه مبارک رمضان اولین مرحله‌ی کمک ها بین نیازمندان تقسیم شود.

    بنابر گفته سردار ریحانی، فرمانده سپاه نبی اکرم (ص)، بیش از ۸۵ هزار بسته معیشتی در قالب ۴ مرحله؛ طی ماه مبارک رمضان بین نیازمندان استان کرمانشاه توزیع خواهد شد.

     

    گفتنی است مقرر شده که در سراسر کشور بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار بسته معیشتی توسط نهادهای انقلابی در میان اقشار کم برخوردار و نیازمند توزیع شود.

    توزیع ۲۸ هزار بسته معیشتی در کرمانشاه تا چند روز آینده

    مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه از توزیع بسته‌های معیشتی سپاه پاسداران تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه ۲۸ هزار بسته دیگر بین افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

    حجت الاسلام جلیلیان افزود: قبل از این مرحله، بیش از ۱۴ هزار بسته کمک معیشتی بین مردم نیازمند توزیع شده بود و در این مرحله نیز بیش از ۱۵ هزار بسته در قالب «رزمایش کمک مومنانه» به ارزش ۵ میلیارد تومان بین افراد کم برخوردار و نیازمند توزیع می شود.

    اهدای ۱۰ هزار بسته غذایی به نیازمندان و آسیب دیدگان در خوزستان

    ایجاد موج عظیم رزمایش همدلی، افزایش کمک‌های مردمی و فعالیت‌های جهادی و اقدامات انسان‌دوستانه مردم نسبت به یکدیگر در فضای کرونایی، رمضان امسال را متفاوت کرده است.

    نمونه‌ای از این همدلی ها شرکت مؤسسه خیریه شهدای شمخانی در رزمایش همدلی استان خوزستان است که به شکل وسیعی در همین زمینه نیز با تهیه ملزومات نیازمندان ، به این پویش پیوستند.

     

     بسته‌هایی شامل محتویاتی همچون (دو عدد رب گوجه فرنگی ، یک کیلو لوبیا چیتی

    ایجاد موج عظیم رزمایش همدلی، افزایش کمک‌های مردمی و فعالیت‌های جهادی و اقدامات انسان‌دوستانه مردم نسبت به یکدیگر در فضای کرونایی، رمضان امسال را متفاوت کرده است

    و نخود گِرد، ۹۰۰ گرم خرما، چهار بسته ماکارونی، پنج کیلو شکر، ۱۰ کیلو برنج، یک کیلو گوشت گوساله، یک عدد مرغ، دو عدد روغن، ماسک، دو پاکت پودر لباسشویی دستی، دو عدد مایع ظرفشویی، یک عدد شامپو) در سطح استان بین دو هزار و ۵۰۰ تا ۱۰ هزار خانواده‌ توسط مؤسسه نامبرده در حال توزیع است.

    بنابر اعلام این مؤسسه؛ کمک‌ها تداوم خواهد داشت و در مراحل بعدی به سایر بخش‌ها و شهرستان‌های استان نیز ارسال خواهد شد.

    اعطای ۳۰۰ وام قرض‌الحسنه به آسیب‌دیدگان کرونا در سمنان

    جانشین فرمانده رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در شاهرود از اعطای ۳۰۰ وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون ریالی به آسیب‌دیدگان از کرونا در این شهرستان خبر داد.

     

    حجت‌الاسلام احمد نظری افزود: هماهنگی و همدلی بین همه دستگاه‌ها، ادارات و گروه‌های مردمی بسیار عالی است و جلسات روزانه برگزار می‌شود و قرارگاه‌های محله‌ای نیز جلسات متعددی دارند.

     هماهنگی و همدلی بین همه دستگاه‌ها، ادارات و گروه‌های مردمی به منظور برگزاری رزمایش کمک مومنانه بسیار عالی است و جلسات روزانه برگزار می‌شود و قرارگاه‌های محله‌ای نیز جلسات متعددی دارند

    وی با ارائه گزارشی از اقدامات قرارگاه مواسات و کمک مؤمنانه در شهرستان شاهرود گفت: تاکنون سه هزار بسته معیشتی به ارزش ۶ میلیارد ریال به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر شاهرود بین نیازمندان توزیع شده است.

    نطری بیان کرد: چهار هزار و ۸۰ بسته معیشتی توسط نیروهای مردمی و پایگاه‌های بسیج تقسیم شده و ۸۰۰ بسته معیشتی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر شاهرود به تاکسی‌داران آسیب‌دیده از کرونا، ۲۰۰ بسته معیشتی به کارگران فصلی و دو هزار بسته معیشتی نیز به مددجویان کمیته امداد امام (ره) شهرستان شاهرود اهدا شده است.

     

    تشکیل بانک اطلاعاتی نیازمندان در شاهرود

    جانشین فرمانده رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در شاهرود افزود: کار شناسایی و جمع‌آوری بانک اطلاعاتی نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در این شهرستان در حال انجام است.

    نظری به اقدامات سایر شهرهای شهرستان شاهرود اشاره کرد و افزود: ۲۵۰ بسته معیشتی در بسطام، ۳۵۰ بسته معیشتی در کلاته‌خیج، ۲۰۰ بسته معیشتی در بیارجمند و ۲۵۰ بسته معیشتی در مجن در راستای رزمایش تهیه و توزیع شده است.

    توزیع بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی در دامغان

    بیش از یک هزار بسته معیشتی شامل اقلام اساسی مانند برنج، روغن، رب گوجه‌فرنگی، ماکارونی و … به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه دامغان تهیه و توزیع شد.

     

    همچنین تهیه و توزیع این بسته‌ها در ادامه رزمایش بزرگ مواسات و کمک مؤمنانه انجام گرفته و به‌صورت اختصاصی بین افراد آسیب‌دیده از بیماری کرونا توزیع شده است.

    تهیه ۱۵۰۰ بسته غذایی در طرح ضیافت همدلی «کمک مؤمنانه»

    مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان  از تهیه و توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته غذایی به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در قالب طرح ضیافت همدلی خبر داد و گفت: این کمک‌ها از محل عواید موقوفه قیدار نبی (ع) تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

     

    حجت‌الاسلام مختار کرمی با اشاره به اینکه با بسته بودن درب مساجد و آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه باید از ظرفیت اجتماعی بقاع متبرکه برای محرومیت‌زدایی بهره‌ گرفت، افزود: در همین راستا رزمایش ضیافت همدلی از طریق مراکز افق امامزادگان در حال اجراست.

    توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند گلپایگانی

    امام جمعه گلپایگان با اشاره به توزیع ۵۰۰ بسته کمک معیشتی در گلپایگان، گفت: کمک‌های مومنانه به خانواده‌هایی که به دنبال بیماری کرونا از نظر اقتصادی  آسیب دیدند با حفظ کرامت انسانی توزیع می‌شود.

     

    حجت الاسلام محمدتقی کرامتی در حاشیه مرحله نخست توزیع کمک‌های مؤمنانه اظهار داشت: کمک‌های مومنانه به خانواده‌هایی که به دنبال بیماری کرونا از نظر اقتصادی  آسیب دیدند با حفظ کرامت انسانی توزیع می‌شود.

    آغاز رزمایش مواسات، همدلی و «کمک مؤمنانه » در اقلید

    فرمانده سپاه اقلید گفت: در نخستین مرحله اجرای این رزمایش بیش از یک‌هزار بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر سه‌میلیارد ریال بین اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا در سطح شهرستان اقلید (اقلید و سرحد چهاردانگه) توزیع می‎شود.

     سرهنگ پاسدار مهدی صالحی به کمک نقدی ۳۰۰میلیون تومانی قرارگاه مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به ۳۰۰ نفر از نیازمندان در سطح شهرستان اقلید اشاره کرد و یادآور شد: ۵۰ درصد بسته‌های معیشتی آماده‌شده در شهر اقلید و نیم دیگر در سطح سرحد چهاردانگه توزیع می‌شود.

    توزیع ۱۷۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان هرمزگان

    مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در راستای پیاده‌سازی فرامین مقام معظم رهبری در کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان از توزیع یک هزار و ۷۶۰ بسته معیشتی به نیازمندان توسط سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان و هیأت‌های ورزشی خبر داد.

     

    محمودرضا امیاری افزود: این حرکت تا سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) ادامه دارد و امیدوارم بیش از ۵۰۰۰بسته در بین نیازمندان استان آماده و توزیع شود.

    توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در سردشت

    فرمانده سپاه سردشت با بیان اینکه ۲ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا در سردشت توزیع می‌شود، گفت: با تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب در راستای کمک‌های مومنانه به آسیب‌دیدگان از شیوع بیماری ویروس کرونا، با مشارکت قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و سپاه شهدای آذربایجان‌غربی رزمایش کمک مومنانه اجرا می‌شود.

     

    غلامحسین محمدی‌اصل افزود: در این راستا بیش از یک هزار بسته مواد غذایی با ۷ قلم کالا شامل برنج، گوشت قرمز و مرغ، ماکارونی، رب، روغن و خرما به ارزش ۳ میلیارد ریال در ماه رمضان توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در بین خانواده‌های نیازمند سطح شهر و روستا توزیع می‌شود.

    توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان توسط نیروی دریایی در سیرجان

    فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش مستقر در سیرجان گفت: بعد از شناسایی اقشار ‌آسیب دیده از حادثه کرونا از امروز مرحله اول توزیع کمک‌ها شامل

    نیروی دریایی مستقر در سیرجان در مرحله اول این کمک‌ها در ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۴ هزار سبد کالا در قالب بسته‌های معیشتی بین جامعه هدف و قشرهای مستضعف مالی توزیع کرده است

    ۵۰۰ بسته حمایتی اغذیه و خواروبار بین جامعه هدف آغاز شد و در دو مرحله دیگر تا پایان ماه مبارک رمضان نیز یک هزار بسته دیگر معیشتی بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

    علیرضا محمدی اظهار داشت: در این ماه نیز طی ۳ مرحله طبخ غذای گرم را در محلات هدف داریم و در ماه مبارک هم یک هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در وقت افطار توزیع می‌شود.

     

    وی افزود: در مرحله اول این کمک‌ها در ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۴ هزار سبد کالا در قالب بسته‌های معیشتی بین جامعه هدف و قشرهای مستضعف مالی توزیع شده است و امروز با همدلی و همراهی همه کشور عرصه خدمت‌رسانی و عشق‌ورزی به هموطنان است.

     

    اقدام جهادی گروه اصفهانی در توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی

    مسؤول قرارگاه حب‌الائمه اصفهان گفت: در لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش مواسات و کمک مومنانه، با فرار رسیدن ماه مبارک رمضان ۱۰۰۰ بسته معیشتی شامل ۱۰ کیلو برنج، ۱ کیلو نخود، ۱ کیلو عدس، ۱ کیلو لپه، ۱ کیلو ماش، رب، ۲ عدد روغن، دو بسته ماکارونی، یک جعبه یک کیلویی خرمای خشتی، یک جعبه پنیر به‌اضافه یک عدد مرغ گرم را آماده کردیم.

     

     

    مصطفی قاسمی با ذکر اینکه این اقدام گام اول است و گام بعدی نیز با همین مقدار صورت می‌گیرد، از ادامه این روند تا پایان ماه مبارک خبر داد.

     

    وی افزود: تاکنون ۲۰۰ بسته توزیع‌شده و ۸۰۰ بسته باقی‌مانده را با مدل خاص دیگری توزیع می‌کنیم و قطعا برای مرحله دوم نیز برنامه‌ریزی شده تا با همت و کمک خیران بسته‌های معیشتی را توزیع کنیم.

     

     مرحله اول رزمایش همدلی در پیشین راسک

    فرماندار شهرستان راسک از آغاز مرحله نخست رزمایش همدلی و مومنانه در بخش پیشین این شهرستان خبر داد و گفت: این بسته ها توسط گروه های داوطلب مردمی، بسیجی و جهادی با رعایت کرامت و عزتمندی گروه‌های هدف توزیع خواهد شد.

     

    سلیم کدخدا در مراسم جمع‌آوری کمک‌های مومنانه برای نیازمندان راسک، اظهار کرد: در این اقدام خیرخواهانه با محوریت سپاه پاسداران شهرستان و مشارکت مردمی و خیرین محلی بالغ بر ۱۷۰۰ بسته معیشتی بین اقشار نیازمند و آسیب پذیر پیشین تهیه و بسته بندی شده است.

     

    فصل تقسیم همدلی در تبریز

    امام جمعه تبریز با بیان اینکه جای جای مساجد استان، شکوه همدلی و انفاق مومنانه است، اظهار داشت: صنعتگران پرتلاش و خیران نیک اندیش آذربایجان هم با لبیک به ندای رهبری در راستای اجرای رزمایش مواسات با همتی بلند به یاری هم نوعان خود شتافته‌اند.

    حجت الاسلام سیدمحمد علی آل‌هاشم با بیان اینکه جهادگران عرصه تولید در راستای مسولیت اجتماعی خود با نیت‌های خیر وارد میدان شده‌اند، خاطرنشان کرد: ماه رمضان فرصتی برای دستگیری از نیازمندان است که اینک شکوه مثال زدنی آن را در جامعه شاهد هستیم.

     

    وی خاطرنشان کرد: همدردی، همراهی و حمایت از افراد نیازمند و کم برخوردار و انسجام بخشی به اقدامات حمایت گرایانه با حضور سپاه و بسیج و دستگاه‌های خدمت رسان و ستادهای مردمی، از همان روزهای نخست بحران در استان آغاز و با فرمان رهبری با انگیزه‌ای مضاعف، در قالب رزمایش انفاق با جدیت و وسعت قابل توجه ادامه دارد.

     

    تهیه و توزیع بسته‌های غذایی به همت مادران شهدا در خرمشهر

    رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: ۱۵۰ بسته غذایی در قالب کمک مومنانه و مواسات و همدلی بین نیازمندان و قشر ضعیف توزیع شد که عمده هزینه این بسته‌های غذایی را مادران شهدا تقبل کردند.

    حجت‌الاسلام رضا متوسل اظهار داشت: در حوزه علمیه خواهران نیز کارگاه تولید ماسک را راه‌اندازی کردیم که طلاب این حوزه توانستند هزاران ماسک را تولید کنند و این ماسک‌ها در میان مناطق محروم خرمشهر توزیع شد.

     

    رزمایش کمک مؤمنانه هم‌زمان با کل کشور در اصفهان برگزار شد؛ طی این طرح ۱۸۰ هزار بسته غذایی به اقشار آسیب‌پذیر و کسانی که متحمل هزینه شدند اهدا خواهد شد که ۱۲۰ هزار بسته آن پیش‌از این و ۶۰ هزار بسته نیز تا نیمه ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.

     

    باور این حرکت مردمی برای دنیا به خصوص غربی‌ها سخت است چرا که آن‌ها برای دریافت یک بسته غذایی صف‌های طولانی کیلومتری به وجود می‌آید و گاهی منجر به درگیری هم می‌شود اما در کشور اسلامی ما خود مردم با میل و مهر طبق نظر مقام معظم رهبری به یکدیگر کمک می‌کنند.

    باور رزمایش کمک مومنانه برای دنیا به خصوص غربی‌ها سخت است چرا که در کشور آنان برای دریافت یک بسته غذایی صف‌های طولانی کیلومتری به وجود می‌آید و گاهی منجر به درگیری می‌شود اما در ایران خود مردم با میل و مهر طبق نظر مقام معظم رهبری به یکدیگر کمک می‌کنند

    کمک مؤمنانه به تعداد خانواده‌های تحت پوشش و یا ارزش مادی کمک نیست، چه‌بسا مساجد کوچکی که بی‌نام‌ونشان به نیازمندان محله خود کمک می‌کنند، شاید توانشان کمک به ۵ خانواده باشد، اما مهم نیست، و چه بسیار افرادی که به‌صورت گم نام کمک می‌کنند، شاید به ۱ خانواده و این قطره‌قطره مهر و انسانیت، سیل خروشان مهربانی مؤمنانه است که در عصر بیگانگی دنیا با انسانیت، سرازیر می‌شود.

    رزمایش کمک مومنانه، پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه‌شعبان مبنی بر راه‌اندازی رزمایش گسترده در کشور در راستای کمک مومنانه به نیازمندان و حمایت از خانواده‌هایی که اقتصاد آنان تحت تاثیر شیوع کرونا ویروس قرار گرفته، آغاز شد.

    اولین یاعلی را بسیج گفت و در خط مقدم اجرای رزمایشکمک مومنانه ایستاد. به سرعت نهادها و آحاد مختلف مردم نیز به صف اجرای این طرح پیوستند و به این ترتیب فاز نخست رزمایش سراسری «کمک مومنانه» از ۲۳ فروردین با رمز یا صاحب‌الزمان (عج) کلید خورد. مرحله اول این رزمایش تا پایان ماه مبارک رمضان خواهد بود و پس از آن، مراحل بعدی آغاز می‌شود.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.