×
×

شهرکریمه – استاندار:حمایت از اقشار آسیب‌پذیرقم موردتوجه قرار گیرد

  • کد نوشته: 29709
  • [ad_1] استاندار:حمایت از اقشار آسیب‌پذیرقم موردتوجه قرار گیرد به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست درجلسه ستاد مردمی خیرین سلامت استان قم بابیان اینکه در بحث کرونا به همگرایی بسیار خوبی بین دستگاه‌های دولتی، نهادها و خیرین دست‌یافته‌ایم که بایستی تقویت شود؛ خاطرنشان کرد: تجمیع و یکپارچه‌سازی بانک اطلاعات نهادهای مختلف حمایتی از خانواده‌های آسیب‌پذیر استان قم […]

    شهرکریمه – استاندار:حمایت از اقشار آسیب‌پذیرقم موردتوجه قرار گیرد
  • [ad_1]

    استاندار:حمایت از اقشار آسیب‌پذیرقم موردتوجه قرار گیرد

    استاندار:حمایت از اقشار آسیب‌پذیرقم موردتوجه قرار گیرد

    به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست درجلسه ستاد مردمی خیرین سلامت استان قم بابیان اینکه در بحث کرونا به همگرایی بسیار خوبی بین دستگاه‌های دولتی، نهادها و خیرین دست‌یافته‌ایم که بایستی تقویت شود؛ خاطرنشان کرد: تجمیع و یکپارچه‌سازی بانک اطلاعات نهادهای مختلف حمایتی از خانواده‌های آسیب‌پذیر استان قم نیز بایستی در دستور کار قرار بگیرد.

    وی ادامه داد: اقدامات خیرخواهانه نیز بایستی غیرموازی و به‌صورت یکپارچه باشد تا همه‌ نیازمندان به‌صورت برابر از کمک‌های خیر مردم بهره‌مند شوند.

    وی نقش خیرین درمقابله و کنترل بیماری کرونا را بسیار چشمگیر قلمداد کرد و آگاهی بخشی به مردم در راستای شرکت در فعالیت‌های خیرخواهانه را ضروری دانست.

    استاندارقم با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد در بحث پیشگیری، آموزش و خدمات مشاوره‌ای باید در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی باشد، اظهار داشت: متولیان این دانشگاه بایستی در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.

    وی دربخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر برگزاری مراسم مذهبی جشن‌های نیمه شعبان به‌صورت مجازی و غیرحضوری گفت: بر اساس مصوبه‌ ستاد ملی و استانی کرونا از هرگونه تجمعی در ایام پیش رو بایستی پرهیز شود.

    وی افزود: صداوسیما برنامه‌های بسیار خوبی را برای جشن‌های نیمه شعبان در نظر گرفته‌است که الگوی برگزارکنندگان جشن‌های ولادت امام عصر (عج) خواهد بود.

    تهیه دستگاه زباله‌سوز در دستور کار است

    وی اولویت‌بندی و نیازسنجی دربحث دریافت کمک‌های خیرین را ضروری دانست و گفت: اعلام اولویت‌ها از سوی دانشگاه علوم پزشکی از هدر رفت منابع جلوگیری می‌کند.

    وی همچنین کاهش ورودی بیمارستان‌ها، جذب منابع ملی، توسعه‌ زیرساخت‌ها و ارائه‌ی خدمات به بیماران در استان قم را نیز ناشی از عملکرد مطلوب مدیران استان دانست.

    سرمست خاطرنشان کرد: دو بیمارستان در چنین شرایطی در حال افتتاح هستند و تهیه‌ دستگاه زباله‌سوز برای امحاء زباله‌های بیمارستانی نیز در دستور کار است.

    وی گفت: بعد از عبور از این مرحله رسیدگی به آثار و پیامدهای کرونا برای استان قم از درجه اهمیت بالا برخوردار خواهد بود.

    رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۶۲ هزار و ۵۸۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۳۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، فوت ناشی از این ویروس در کشور به سه هزار ۸۷۲ نفر رسید.

    کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۸۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد.

    شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.