×
×

شهرکریمه – استاندارسازی ۲۰ واحد گردشگری در استان قم

  • کد نوشته: 26140
  • [ad_1] استاندارسازی ۲۰ واحد گردشگری در استان قم به گزارش شهرکریمه حمید یزدانی اظهار کرد: به منظور خدمات بهتر به گردشگران و در اجرای سیاست‌های وزارت میراث فرهنگی، از جمله وظایف ما، استاندارد سازی واحدها و تاسیسات تحت نظارت گردشگری است. وی ادامه داد: در این راستا در بازدیدها و جلساتی که با حضور نماینده […]

    شهرکریمه – استاندارسازی ۲۰ واحد گردشگری در استان قم
  • [ad_1]

    استاندارسازی 20 واحد گردشگری در استان قم

    استاندارسازی ۲۰ واحد گردشگری در استان قم

    به گزارش شهرکریمه حمید یزدانی اظهار کرد: به منظور خدمات بهتر به گردشگران و در اجرای سیاست‌های وزارت میراث فرهنگی، از جمله وظایف ما، استاندارد سازی واحدها و تاسیسات تحت نظارت گردشگری است.

    وی ادامه داد: در این راستا در بازدیدها و جلساتی که با حضور نماینده اداره کل نظارت و ارزیابی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و نمایندگان تشکل‌های حرفه ای استان، طی دو روز متوالی برگزار شده و ۱۰ هتل، ۵ مهمانپذیر و ۵ واحد پذیرایی استان قم مورد ارزیابی قرار گرفت.

    مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم افزود: در مجموع اقدامات انجام شده ۲۰ واحد از تاسیسات گردشگری قم بر اساس استاندارهای لازم درجه و چند ستاره بودن آنان مشخص و تعیین شد.

    وی گفت: انتظار می‌رود مدیران اماکن اقامتی و تأسیسات گردشگری به منظور جلب رضایت متقاضیان با بهینه سازی مراکز خود به بالا بردن استاندارهای لازم اقدام کنند، تا بتوانند بهترین خدمات را به زائرین و گردشگران ارائه کنند.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.