[ad_1] شهر کریمه اهل بیت(ع) آماده میزبانی با شکوه از سپهبد سلیمانی/ حوزه های علمیه و دانشگاه‌های قم تعطیل شد به گزارش شهرکریمه برای حضور هرچه باشکوه‌تر مردم ولایتمدار قم در تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی و یاران شهیدش فردا دوشنبه حوزه های علمیه، کلیه دانشگاه ها و مدارس قم تعطیل شد. بهرام سرمست استاندار […]

[ad_1]

شهر کریمه اهل بیت(ع) آماده میزبانی با شکوه از سپهبد سلیمانی/ حوزه های علمیه و دانشگاه‌های قم تعطیل شد

شهر کریمه اهل بیت(ع) آماده میزبانی با شکوه از سپهبد سلیمانی/ حوزه های علمیه و دانشگاه‌های قم تعطیل شد

به گزارش شهرکریمه برای حضور هرچه باشکوه‌تر مردم ولایتمدار قم در تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی و یاران شهیدش فردا دوشنبه حوزه های علمیه، کلیه دانشگاه ها و مدارس قم تعطیل شد.

بهرام سرمست استاندار قم با اشاره به تشییع پیکرهای مطهر شهدای مقاومت در قم، از تعطیلی تمامی مقاطع  تحصیلی و دانشگاه های استان در نوبت صبح و عصر روز دوشنبه ۱۶ دی ماه خبر داد و گفت: کارکنان سازمانهای دولتی نیز با هماهنگی مدیران دستگاهها در این مراسم باشکوه شرکت می کنند.

استاندار قم با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده برای برگزاری باشکوه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان وی در قم بیان کرد: به منظور فراهم شدن زمینه های حضور پرشور و گسترده  اقشار مختلف مردم استان در این مراسم، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی و دانشگاه های استان در نوبت صبح و عصر روز دوشنبه( ۱۶ دی) تعطیل است.

سخنگوی حوزه های علمیه از تعطیلی دروس حوزه علمیه قم در تمامی مقاطع در روز دوشنبه خبر داد.

حجت الاسلام عباس رفعتی نائینی سخنگوی حوزه های علمیه ضمن دعوت از علما، طلاب و اساتید حوزه برای حضور گسترده در مراسم تشییع سردار سلیمانی بیان کرد: طلاب و عموم مردم ما فردا به جهانیان نشان می دهند که بدانید ما همه حاج قاسم سلیمانی هستیم و با قدرت راه او را ادامه خواهیم داد.

مرتضی حیدری فرماندار قم نیز گفت: به علت اهمیت مراسم وداع با پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی کلیه ادارات قم تا ساعت ۱۲ ظهر فردا به صورت آماده باش هستند.

با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته مراسم تشییع پیکر سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی فردا ساعت ۱۴ ‌با حضور امت خداجو و مردم همیشه در صحنه شهر مقدس قم در جوار کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) تشییع می شود.

بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه در جریان حمله پهپاد آمریکایی به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از همراهانشان به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]