[ad_1] بازار «کهنه» قم ساماندهی شود به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست در بازدید از بازار کهنه و بازار نو و مراسم جشن انقلاب در مسجد ملاجعفر، شهادت سردار سپهبد سلیمانی را مورداشاره قرار داد و اظهار داشت: حیات و ممات این سردار رشید اسلام سرشار از برکات بوده و زندگی این شخصیت، به‌جای خود قابل […]

[ad_1]

بازار «کهنه» قم ساماندهی شود

بازار «کهنه» قم ساماندهی شود

به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست در بازدید از بازار کهنه و بازار نو و مراسم جشن انقلاب در مسجد ملاجعفر، شهادت سردار سپهبد سلیمانی را مورداشاره قرار داد و اظهار داشت: حیات و ممات این سردار رشید اسلام سرشار از برکات بوده و زندگی این شخصیت، به‌جای خود قابل رمزگشایی و الگوبرداری است.

استاندار قم افزود: از مهم‌ترین خصلت‌های این سردار بزرگ اخلاص و ایمان وی بود، او عاشق خدمت و شهادت بود و آخر هم به آرزوی دیرین خود رسید، جا دارد هم شهادت سپهبد سلیمانی و هم به دنبال آن، جان باختن تعدادی از هم‌وطنانمان در سانحه هواپیمایی اوکراین را تسلیت عرض کنیم.

وی بیان کرد: مردم ایران، با تشییع میلیونی سپهبد سلیمانی همبستگی و همدلی خود را به‌تمام‌معنا به نمایش گذاشتند، بنابراین ما باید این همبستگی ملی را پاس بداریم.

سرمست با اشاره به تجمعات آبان ماه گفت: علیرغم تمرکز دشمنان انقلاب روی قم و خاستگاه انقلاب، به برکت همدلی و همراهی مردم، صف مردم  از دشمنان و همراهان انقلاب جدا شد.

استاندار قم با بیان اینکه مردم ایران علیرغم مشکلات فراوان اقتصادی دل درگرو نظام و انقلاب دارند، با اشاره به همدلی و همراهی بازاریان با مسئولان ابراز کرد: مسئولان باید پاسخگوی مشکلات مردم بوده و اگر نمی‌توانیم کاری را انجام دهند باید با شجاعت بیان کنند که قادر به انجام فلان کار نیستند.

وی در ادامه با تأکید بر ساماندهی بازار کهنه عنوان کرد: با ساماندهی و تمرکز روی گردشگری زیارتی می‌توان مشکلات مربوط به بازار کهنه را حل کرد، میراث فرهنگی می‌تواند به این مکان با دید بازار صنایع‌دستی نگریسته و به ارائه یک بسته پیشنهادی با کمک خود بازاریان اقدام کند.

سرمست خاطرنشان کرد: بازاریان باید به‌منظور حل مشکلات بازار کهنه، به‌عنوان سمبل و نماد هویت شهر قم پیش‌قدم شده و با کمک دولت و شهرداری در ساماندهی این بازار قدم بردارند.

استاندار قم خطاب به مسئولان میراث فرهنگی گفت: باید برای حل مشکلات بازار کهنه و نو اولویت‌بندی کنید، مرمت سقف بازار مهم‌تر بوده و سپس به سرای پشت بازار بپردازید و مشکلاتش را با کمک هیئت‌امنای بازار و شهرداری برطرف کنید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما امروز نیامده‌ایم که از بازاریان تقدیر و تشکر دریافت کنیم، بلکه آمده‌ایم که بگوییم تا چه حدی از مشکلات مردم و بازاریان را می‌توانیم برطرف کنیم و چند درصد را نمی‌توانیم.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]