[ad_1] استاندار قم: برخی واحدهای راکد قم‌ به مدار تولید بازگشت به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست با اشاره به اینکه در طول سال به‌صورت یک هفته در میان در واحدهای تولیدی حضور میدانی داشتیم، اظهار داشت: بیش از ۸۰ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را اجرایی و مشکلاتی که در حد استان […]

[ad_1]

استاندار قم: برخی واحدهای راکد قم‌ به مدار تولید بازگشت

استاندار قم: برخی واحدهای راکد قم‌ به مدار تولید بازگشت

به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست با اشاره به اینکه در طول سال به‌صورت یک هفته در میان در واحدهای تولیدی حضور میدانی داشتیم، اظهار داشت: بیش از ۸۰ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را اجرایی و مشکلاتی که در حد استان بوده حل کردیم که تا پایان سال قریب به‌اتفاق مصوبات ما اجرایی خواهد شد و تنها مصوباتی می‌ماند که مرتبط با سطح ملی باشد.

وی با تصریح بر اینکه از نزدیک ظرفیت‌ها و فعالیت‌های واحدها را شناسایی کرده و تسهیلاتی که لازم بوده برای فعال نگه‌ داشتن آن‌ها انجام داده‌ایم، افزود: هر جلسه‌ای که بازدید می‌کنیم، حداقل سه چهار واحد مورد سرکشی قرار می‌گیرد و حتی باوجود کسالت، مکلف هستیم در کنار تولیدکنندگان باشیم.

استاندار قم تأکید کرد: تولیدکننده باید بتواند مشکلاتش را مطرح کند و خروجی این‌ها باید حفظ ظرفیت اشتغال، احیا و بازسازی واحدهایی باشد که می‌توانند به مدار تولید برگردند.

وی با اشاره به اینکه ضمن جلوگیری از تعطیل شدن واحدهای تولیدی در استان،‌ کاهش نرخ بیکاری داشتیم، خاطرنشان کرد: درعین‌حال برخی واحدهای راکد را به مدار تولید برگرداندیم.

سرمست گفت: تولیدکنندگان باید احساس کنند که ما پشتیبان آن‌ها هستیم و مهم همین است که چنین حسی به آن‌ها منتقل‌شده باشد. فکر می‌کنم در این مدت منتقل‌شده و هر جا منتقل نشده باشد، آماده پیگیری هستیم که مشکلات تولیدکنندگان را بشنویم و در جهت رفع آن‌ها تلاش کنیم.

وی یادآور شد: به واحدهایی که بالای ۱۰۰ نفر اشتغال دارند، کارت ویژه ملاقات داده‌ایم. هرکدام از این‌ها مشکلی داشته باشند در اولین فرصت و بدون محدودیت و نیاز به‌وقت قبلی می‌توانند به بنده مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]