[ad_1] بهره‌گیری از ظرفیت‌های سرمایه گذاری اولویت سازمان همیاری شهرداری‌ها به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به لزوم فعالیت دستگاه‌های استان در چارچوب قوانین و دستورالعمل‌های مشخص، اظهار کرد: سازمان همیاری شهرداری‌ها با در نظر گرفتن […]

[ad_1]

بهره‌گیری از ظرفیت‌های سرمایه گذاری اولویت سازمان همیاری شهرداری‌ها

بهره‌گیری از ظرفیت‌های سرمایه گذاری اولویت سازمان همیاری شهرداری‌ها

به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به لزوم فعالیت دستگاه‌های استان در چارچوب قوانین و دستورالعمل‌های مشخص، اظهار کرد: سازمان همیاری شهرداری‌ها با در نظر گرفتن موارد قانونی و مسائل حقوقی در مسیر دستیابی به اهداف تعیین شده گام بردارد.

استاندار قم به اشاره به اهمیت توسعه و پیشرفت در مسیر خدمت رسانی متوازن در تمام نقاط استان، اضافه کرد:‌ استفاده از نظرات کارشناسی در این زمینه و افزایش سرانه بهره مندی استان از خدمات سازمان همیاری شهرداری‌ها در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان ضرورت ایجاد انگیزه برای پرسنل سازمان همیاری شهرداری‌ها، شورای‌های شهر  و ‌شهرداری‌های استان بر لزوم ارائه طرح خدمات رفاهی و معیشتی تاکید کرد‌.

سرمست با تاکید بر اهمیت افزایش روحیه کار آفرینی ، ارتقاء و بهبود عملکرد سازمان همیاری شهرداری‌ها، ادامه داد: دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده و اثرگذاری در اهداف کلان استان نیازمند عزم و تلاش مضاعف سازمان است.

استاندار قم به هدف گذاری‌های این سازمان در سال جاری در راستای درآمد زایی و اجرای پروژه‌های عمرانی اشاره و خاطرنشان کرد:  مدیریت استان حامی توسعه این سازمان، برای نیل به اهداف مشخص شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]