×
×

شهرکریمه – استاندار قم: عقب‌ماندگی‌های قم باید جبران شود

  • کد نوشته: 30596
  • [ad_1] عقب‌ماندگی‌های قم باید جبران شود/تأکید بر حمایت از شهرک‌های صنعتی به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست بعد از ظهر سه‌شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور معاون پشتیبانی و توسعه منابع سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و معاون اقتصادی دکتر نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور در سالن کرامت استانداری قم برگزار […]

    شهرکریمه – استاندار قم: عقب‌ماندگی‌های قم باید جبران شود
  • [ad_1]

    عقب‌ماندگی‌های قم باید جبران شود/تأکید بر حمایت از شهرک‌های صنعتی

    عقب‌ماندگی‌های قم باید جبران شود/تأکید بر حمایت از شهرک‌های صنعتی

    به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست بعد از ظهر سه‌شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور معاون پشتیبانی و توسعه منابع سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و معاون اقتصادی دکتر نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با گرامیداشت حماسه قیام ۱۵ خرداد، افزود: این رویداد در استان قم شکل گرفت و قبل از انقلاب استان قم با کمال بی مهری و عقب ماندگی روبرو بود.

    وی با تأکید بر اینکه باید عقب ماندگی‌های قم جبران شود، تصریح کرد: با توجه به سهم بالای قم در شکل گیری انقلاب اسلامی باید به صنعت این استان اهمیت داده شود.

    استاندار قم با بیان اینکه ظرفیت و قابلیت جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در قم وجود دارد، گفت: اکنون در حال پیگیری برای جذب سرمایه‌گذاری اتباع خارجی مقیم استان هستیم تا افراد برای بهره‌گیری از فرصت اقامت در قم در بحث سرمایه‌گذاری استان وارد عمل شوند.

    وی عنوان کرد: در بحث شهرک‌های صنعتی استان قم باید مسئولان ملی در اعطای مشوق‌ها و قیمت تمام شده زمین ما را حمایت کنند و ما به شهرک صنعتی اهمیت می‌دهیم و به اندازه توان و ظرفیت خود در تأمین زیرساخت‌های آن‌ها تلاش خواهیم کرد.

    سرمست با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی قم در شعاع ۱۲۰ کیلومتری استان تهران قرار دارد، گفت: این موضوع می‌تواند فرصت و ظرفیتی برای رونق اقتصادی کشور به شمار رود و باید از این فرصت حمایت و جذب سرمایه‌گذاری صورت پذیرد.

    گفتنی است؛ در این جلسه از ۲۲ درخواست و پیشنهاد استان که برای حمایت در جریان بحران کرونا به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارسال شده بود، ۸۰ مورد تأیید شد که ۱۴ رسته و شغل آسیب دیده قرار شد برای تأمین منابع مالی آنها اعتباراتی در نظر گرفته شود.

    انتهای پپیام / ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.