×
×

شهرکریمه – استان قم در مبارزه با گروه‌های تکفیری از جمله داعش پیشگام بود

  • کد نوشته: 26772
  • [ad_1] استان قم در مبارزه با گروه‌های تکفیری از جمله داعش پیشگام بود به گزارش شهرکریمه سردار گنجعلی فرمانده لشکر ۱۷ عملیاتی علی بن ابیطالب (ع) دیشب در برنامه گفتگوی خبری سیمای مرکز قم گفت: استان قم در مبارزه با گروه‌های تکفیری از جمله داعش در عراق و سوریه پیشگام بود و ۴۳۸ شهید ایرانی، […]

    شهرکریمه – استان قم در مبارزه با گروه‌های تکفیری از جمله داعش پیشگام بود
  • [ad_1]

    استان قم در مبارزه با گروه‌های تکفیری از جمله داعش پیشگام بود

    استان قم در مبارزه با گروه‌های تکفیری از جمله داعش پیشگام بود

    به گزارش شهرکریمه سردار گنجعلی فرمانده لشکر ۱۷ عملیاتی علی بن ابیطالب (ع) دیشب در برنامه گفتگوی خبری سیمای مرکز قم گفت: استان قم در مبارزه با گروه‌های تکفیری از جمله داعش در عراق و سوریه پیشگام بود و ۴۳۸ شهید ایرانی، افغانستانی و پاکستانی تقدیم حضرت زینب کرد.

    فرمانده لشکر ۱۷ عملیاتی علی بن ابیطالب (ع)عنوان کرد: در شرایطی که داعش ۶۵ درصد خاک سوریه و ۴۵ درصد خاک عراق را تصرف کرده بود، مدافعان حرم از سراسر کشور و قم تحت فرماندهی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی وارد میدان نبرد شدند و توانستند دشمنان را وادار به عقب نشینی به هزاران کیلومتر پشت مرز‌های ایران کنند.

    او با تجلیل از رشادت و ایثارگری شهدای مدافع حرم و فرمانده دلیر و رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی همانگونه که در زندگی پربرکت خود موجب شکست دشمنان و انسجام و همگرایی در جهان اسلام بود، شهادتش نیز نظام را حداقل به مدت ۲۵ سال بیمه کرد.

    سردار گنجعلی افزود: همه این‌ها در حالی بود که داعش برای شهر‌های ایران از جمله قم، مشهد، اصفهان و اراک والی تعیین کرده و درصدد ایجاد یک فتنه بزرگ تاریخی در قلب جهان اسلام بود.

    فرمانده لشکر ۱۷ عملیاتی علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به مظلومیت شهدای مدافع حرم، از ساخت یک فیلم مستند ۶۵ دقیقه‌ای در این خصوص خبر داد و گفت: در صورت صدور مجوز پخش، این فیلم به زودی در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.