[ad_1] استغاثه هم‌وطنان به امام زمان(عج) / مردم ایران جشن نیمه شعبان را در منازل برگزار کنند به گزارش شهرکریمه محمدکاظم پور امینی در جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات استانداری، اظهار داشت: مسجد مقدس جمکران حسب تدابیر ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، تمامی برنامه‌های خود را […]

[ad_1]

استغاثه هم‌وطنان به امام زمان(عج) / مردم ایران جشن نیمه شعبان را در منازل برگزار کنند

استغاثه هم‌وطنان به امام زمان(عج) / مردم ایران جشن نیمه شعبان را در منازل برگزار کنند

به گزارش شهرکریمه محمدکاظم پور امینی در جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات استانداری، اظهار داشت: مسجد مقدس جمکران حسب تدابیر ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، تمامی برنامه‌های خود را در راستای تصمیمات ستاد قرار داده است.

قائم‌مقام مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه مراسم نیمه شعبان امسال متفاوت از سال‌های دیگر است، تصریح کرد: این مراسمات به‌صورت مجازی و در منازل از سوی هم‌وطنان و همشهریان برگزار خواهد شد و درواقع امسال بیشترین حضور دل‌ها را شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزهای صورت گرفته و همکاری خوبی که از سوی صداوسیما با مسجد مقدس جمکران انجام‌شده  برنامه‌های خوبی در سه تراک از غروب شب چهاردهم تا اذان صبح نیمه شعبان برگزار خواهد شد.

پور امینی ادامه داد: بخش نخست این برنامه‌ها استغاثه به حضرت ولی‌عصر(عج) است که بنا به فرموده مراجع عظام تقلید همه مردم دست به دعا برداشته و برای برطرف شدن این بیماری و رفع بلا استغاثه به حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) داشته باشند.

قائم‌مقام مسجد مقدس جمکران بخش دوم برنامه‌های نیمه شعبان را جشن‌های مرتبط با این ایام عنوان کرد و ادامه داد: مراسم احیای نیمه شعبان نیز که در روایات بر انجام آن تأکید شده است از طریق برنامه‌های صداوسیما از نیمه‌شب نیمه شعبان پخش و تا اذان صبح ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: از تمامی ارگان‌ها همچون شهرداری درخواست می‌کنیم که مردم را تشویق به ماندن در خانه کنند، مراسم نیمه شعبان را در منازل خود برگزار و از تجمعات بپرهیزند.

انتهای پیام/۱۱۱

[ad_2]