×
×

شهرکریمه – استفاده از ظرفیت بازارچه‌های مرزی برای افزایش صادرات ایران

  • کد نوشته: 26266
  • [ad_1] استفاده از ظرفیت بازارچه‌های مرزی برای افزایش صادرات ایران به گزارش شهرکریمه حسن آقاجانی ظهر امروز در جلسه کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم با اشاره به وضعیت اشتغال در استان اظهار کرد: پیگیری بحث اشتغال به خوبی در استان  صورت گرفته، البته کارگر ماهر در […]

    شهرکریمه – استفاده از ظرفیت بازارچه‌های مرزی برای افزایش صادرات ایران
  • [ad_1]

    استفاده از ظرفیت بازارچه‌های مرزی برای افزایش صادرات ایران

    استفاده از ظرفیت بازارچه‌های مرزی برای افزایش صادرات ایران

    به گزارش شهرکریمه حسن آقاجانی ظهر امروز در جلسه کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم با اشاره به وضعیت اشتغال در استان اظهار کرد: پیگیری بحث اشتغال به خوبی در استان  صورت گرفته، البته کارگر ماهر در قم کم است و کارخانه‌ها نیازمند کارگر ماهر برای اشتغال هستند، تعامل بین مدیران بانکی و واحدهای تولیدی در قم خوب است.

    وی ادامه داد: در شرایط اقتصادی کنونی شاهد توسعه واحدهای تولیدی در استان قم هستیم، امکان رونق تولید در این وضعیت کنونی وجود دارد.

    رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قم افزود: با استفاده از ظرفیت بازارچه‌های مرزی امکان افزایش صادرات بدون توجه به مشکلات بین المللی وجود دارد و باید به دنبال صادرات به کشورهای همچون عراق و افغانستان با ارزهای محلی باشیم.

    آقاجانی بازپرداخت تسهیلات ارزی را از مشکلات واحدهای تولیدی دانست و تصریح کرد: این واحدها اگر به دنبال بازپرداخت تسهیلات ارزی باشند، باید چند برابر گذشته پول به بانک بدهند که ممکن نیست و عدم حل این مشکل جلوی توسعه برخی از واحدهای تولیدی را گرفته است.

    وی ادامه داد: مالیات بر ارزش افزوده از جمله مشکلات صادرکنندگان است و موجب شده است که صادرکنندگان داخلی نتوانند که با صادرکنندگان کشورهای دیگر به راحتی رقابت کنند، افزایش هزینه تمام شده کالای تولیدی در داخل برای صادرکنندگان مشکل به وجود آورده است.

    رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قم خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین المللی استان از جمله کارهای بزرگ در قم است.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.