[ad_1] استفاده از مصالح تولید داخل در پروژه تقاطع میدان ولیعصر(عج) به گزارش شهرکریمه عباس حلوائی‌زاده با اشاره به آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیر همسطح میدان ولیعصر(عج)، گفت: این پروژه ۴۶ میلیارد تومان اعتبار دارد که هدف از اجرای آن تکمیل رینگ کمربندی بلوار شهید کبیری و بلوار شهید کریمی و اتصال به بلوار خلیج […]

[ad_1]

استفاده از مصالح تولید داخل در پروژه تقاطع میدان ولیعصر(عج)

استفاده از مصالح تولید داخل در پروژه تقاطع میدان ولیعصر(عج)

به گزارش شهرکریمه عباس حلوائی‌زاده با اشاره به آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیر همسطح میدان ولیعصر(عج)، گفت: این پروژه ۴۶ میلیارد تومان اعتبار دارد که هدف از اجرای آن تکمیل رینگ کمربندی بلوار شهید کبیری و بلوار شهید کریمی و اتصال به بلوار خلیج فارس و تسریع دسترسی به مسجد مقدس جمکران است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با بیان اینکه در این پروژه همزمان تداخلی با ایستگاه مترو وجود دارد، خاطرنشان کرد: ارتفاع میانگین این پروژه در روی ایستگاه مترو حدود ۱۵ متر است که اجرای عملیات عمرانی را بسیار ویژه و حساس کرده است.

حلوائی‌زاده با تاکید بر اینکه مسیر مستقیم این تقاطع به صورت پل روگذر از روی میدان ولیعصر(عج) و از کمربندی امام علی(ع) به سمت بلوار شهید کبیری است، اظهار کرد: پل جهتی مسیر نیز از کمربندی امام علی(ع) به سمت بلوار خلیج فارس در حال اجرا است.

وی با تاکید بر اینکه به سبب اجرای پل مستقیم و جهتی تقاطع روی ایستگاه ارتفاع بالغ بر ۳۵ متری اجرا را داشتیم، خاطرنشان کرد: به همین خاطر این پروژه در قم منحصر به فرد بوده و شرایط خاصی دارد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با بیان اینکه طول دهانه‌های برخی از بخش‌های این پل‌ها به ۵۰ متر می‌رسد، گفت: این بخش‌ها به صورت کابلی اجرا شده و تمام مصالح استفاده شده در پل تولید داخل بوده است.

انتهای پیام/ ۱۱۰

[ad_2]