[ad_1] اشتغال ۵۴ هزار نفر در بخش صنعت قم به گزارش شهرکریمه محمود سیجانی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم، با اشاره به اقدامات انجام شده برای رونق تولید و تنظیم بازار اظهار کرد: در قم با توجه به پیش بینی ها و اقدامات صورت گرفته دچار کمبود کالا نشده […]

[ad_1]

اشتغال 54 هزار نفر در بخش صنعت قم

اشتغال ۵۴ هزار نفر در بخش صنعت قم

به گزارش شهرکریمه محمود سیجانی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم، با اشاره به اقدامات انجام شده برای رونق تولید و تنظیم بازار اظهار کرد: در قم با توجه به پیش بینی ها و اقدامات صورت گرفته دچار کمبود کالا نشده و مشکلی در تامین نیازهای مردم نداشتیم.

وی با تاکید بر اینکه برای حمایت از اصناف قانونمند با اصناف بدون مجوز برخورد می کنیم افزود: بسیاری از واحدهای صنعتی قم فعال بوده و بیش از ٢٣٠٠ واحد صنعتی داریم که ۵۴ هزار شغل ایجاد کرده اند.

رئیس سازمان صمت قم با اشاره به اولویت ملی برای حمایت از تولید تصریح کرد: اشتغال زایی و تامین نیازهای اساسی مردم در اولویت دولت است و به دنبال تقویت تولید در این بخش هستیم.

وی با اشاره به برنامه های حمایتی از حوزه تولید گفت: تسهیلاتی در دولت پیش بینی شده تا بتوانیم تولید را تقویت کرده و شرایط بهتری تا در این زمینه رقم بزنیم.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]