[ad_1] اشتغال ۵۶ هزار نفر در بخش صنعت استان قم به گزارش شهرکریمه محمود سیجانی در قم با اشاره به رغبت به سرمایه گذاری جدید در استان قم اظهار کرد: در ۱۰ ماه نخست سال جاری تعداد ۷۵۸ فقره جواز تاسیس ایجادی(بدون برند) با چهار هزار و ۶۸۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری و پیش بینی […]

[ad_1]

اشتغال 56 هزار نفر در بخش صنعت استان قم

اشتغال ۵۶ هزار نفر در بخش صنعت استان قم

به گزارش شهرکریمه محمود سیجانی در قم با اشاره به رغبت به سرمایه گذاری جدید در استان قم اظهار کرد: در ۱۰ ماه نخست سال جاری تعداد ۷۵۸ فقره جواز تاسیس ایجادی(بدون برند) با چهار هزار و ۶۸۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری و پیش بینی اشتغال زایی برای ۱۳ هزار و ۶۷۴ نفر در استان صادر شد.

وی ادامه داد: در ۱۰ ماه نخست سال جاری ۶۲ فقره جواز تاسیس توسعه ای(توسعه واحدهای موجود) در استان قم با ۵۸۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال زایی برای دو هزار و ۹ نفر صادر شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: در مجموع تعداد کل جواز تاسیس موجود استان دو هزار و ۱۹۹ مجوز با پیش بینی اشتغال زایی برای ۴۱ هزار و ۹۴۳ نفر و سرمایه گذاری ۱۵ هزار و ۴۳۹ میلیارد تومان است که این ارقام بیانگر میل و رغبت به سرمایه گذاری جدید در قم است.

سیجانی با اشاره به صدور پروانه بهره برداری واحدهای تولیدی در استان قم اظهار کرد: در ۱۰ ماه نخست سال جاری ۹۱ فقره پروانه بهره برداری ایجادی در استان با ۲۳۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال زایی برای دو هزار و ۵۹ نفر صادر شد.

وی ادامه داد: در ۱۰ ماه نخست سال جاری ۸۰ فقره پروانه بهره برداری توسعه ای(توسعه واحدهای موجود) در استان قم با ۱۲۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال زایی برای هزار و ۵۶۹ نفر صادر شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: در مجموع دو هزار و ۲۰۹ فقره پروانه بهره برداری واحد تولیدی در استان با اشتغال زایی ۵۶ هزار و ۴۵ نفر و سرمایه گذاری چهار هزار و ۹۶۱ میلیارد تومان موجود است.

وی خاطرنشان کرد: در ۱۰ ماه نخست سال جاری ۱۱۴ فقره پروانه بهره برداری واحدهای تولیدی در استان قم به دلیل عدم فعالیت ابطال یا تعلیق شد.

انتهای پیام/۱۱۱

[ad_2]