×
×

شهرکریمه – اعمال محدودیت‌های ترافیکی در ۱۴ نقطه منتهی به شهر قم / اجازه ورود مسافر ‌داده نمی‌شود‌

  • کد نوشته: 29756
  • [ad_1] اعمال محدودیت‌های ترافیکی در ۱۴ نقطه منتهی به شهر قم / اجازه ورود مسافر ‌داده نمی‌شود‌ به گزارش شهرکریمه سرهنگ مهرداد حاجی‌زاده امروز در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مبارزه با کرونا استان که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد با اشاره به لزوم اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای ورود مسافران […]

    شهرکریمه – اعمال محدودیت‌های ترافیکی در ۱۴ نقطه منتهی به شهر قم / اجازه ورود مسافر ‌داده نمی‌شود‌
  • [ad_1]

    اعمال محدودیت‌های ترافیکی در ۱۴ نقطه منتهی به شهر قم / اجازه ورود مسافر ‌داده نمی‌شود‌

    اعمال محدودیت‌های ترافیکی در ۱۴ نقطه منتهی به شهر قم / اجازه ورود مسافر ‌داده نمی‌شود‌

    به گزارش شهرکریمه سرهنگ مهرداد حاجی‌زاده امروز در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مبارزه با کرونا استان که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد با اشاره به لزوم اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای ورود مسافران به قم اظهار داشت: با توجه به آغاز نیمه شعبان محدودیت‌های ترافیکی در شهر و استان به‌صورت شدیدتری اعمال می‌شود.

    وی از شناسایی۱۴ نقطه ورودی به استان قم خبر داد و افزود: در این ۱۴ نقطه پلیس، راهداری و شهرداری مراقبت‌های لازم را بری جلوگیری از ورود مسافران به شهر قم را داشته و بعضی از محورها نیز به کمک شهرداری و راهداری کاملاً مسدود شده است.

    معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم ادامه محدودیت‌های ترافیکی را تا روز جمعه اعلام و بیان کرد: ورودی مسجد مقدس جمکران در ۶ نقطه کاملاً مسدود شده و از ورود خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه نیز جلوگیری می‌شود.

    وی تردد پیاده را یکی از چالش‌های پیش رو پلیس دانست و گفت: پلیس از تجمع افراد در این مدت جلوگیری می‌کند اما در پیاده‌روی خانوادگی پلیس به‌تنهایی نمی‌تواند ورود کرده و نیازمند همکاری سازمان تبلیغات به‌صورت گسترده هستیم.

    حاجی‌زاده ادامه داد: از دفتر تبلیغات اسلامی می‌خواهیم تیم‌های خود را ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص)  مستقر کرده تا نیروی انتظامی نخواهد وارد عمل شده و خدایی نکرده نارضایتی ایجاد شود.

    وی از تیم‌های رسانه‌های خواست تا به اطلاع‌رسانی گسترده پرداخته و خاطرنشان کرد: باید محدودیت‌های ترافیکی به مردم اطلاع‌رسانی شده و رسانه‌ها مردم را برای در خانه ماندن تشویق کنند.

    معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم در پایان نیز با تأکید دوباره برای جلوگیری از ورود مسافران به شهر قم تصریح کرد: به‌هیچ‌عنوان به مسافران اجازه ورود به استان قم داده نشده و هیچ استثنایی نیز ندارد.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.