×
×

شهرکریمه – اغتشاشگران، مطالبات عمومی مردم را منحرف و کم‌رنگ کردند

  • کد نوشته: 22926
  • [ad_1] اغتشاشگران، مطالبات عمومی مردم را منحرف و کم‌رنگ کردند به گزارش شهرکریمه سردار سید محمدتقی شاه‌چراغی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه که درمصلی قدس برگزار شد،اظهار داشت:اغتشاشگران مطالبات عمومی مردم را منحرف و کم‌رنگ کردند. فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) تصریح کرد: ایجاد ناآرامی درقم به‌عنوان خاستگاه انقلاب همواره از سیاست‌ها و […]

    شهرکریمه – اغتشاشگران، مطالبات عمومی مردم را منحرف و کم‌رنگ کردند
  • [ad_1]

    اغتشاشگران، مطالبات عمومی مردم را منحرف و کم‌رنگ کردند

    اغتشاشگران، مطالبات عمومی مردم را منحرف و کم‌رنگ کردند

    به گزارش شهرکریمه سردار سید محمدتقی شاه‌چراغی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه که درمصلی قدس برگزار شد،اظهار داشت:اغتشاشگران مطالبات عمومی مردم را منحرف و کم‌رنگ کردند.

    فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) تصریح کرد: ایجاد ناآرامی درقم به‌عنوان خاستگاه انقلاب همواره از سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های همیشگی دشمنان انقلاب است اما بعد از اصلاح قیمت سوخت با توجه به بصیرت و هوشیاری مردم قم مشکلی دراستان قم ایجاد نشد.

    سردار شاه‌چراغی با تأکید بر اینکه به بهانه گرانی بنزین نباید امنیت و اموال عمومی به خطر بیفتد،ادامه داد:مردم از شکل و نحوه اجرای طرح افزایش و سهمیه‌بندی بنزین گله‌مند هستند و باید مسئولان نسبت به روشنگری و آگاهی بخشی در این رابطه اقدام کنند.

    وی با بیام اینکه نقش جریان منافقان در حوادث اخیر کشور بسیار پررنگ و نمایان بوده است،گفت: ترکیب بسیاری از آشوبگران دستگیرشده درحواث اخیر کشور سارقان و افراد مرتبط با سرویس های اطلاعاتی غرب تشکیل است، منافقان و گروهک‌های معاند با مدیریت و نفوذ در برخی از شهرهای سبب تخریب‌های گسترده و ضربه زدن به اموال عمومی شدند.

    فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: منویات به‌موقع مقام معظم رهبری در رابطه با اصلاح قیمت سوخت و تفکیک صف مردم با اغتشاشگران مانع از سوءاستفاده بیشتر دشمنان انقلاب مانند منافقین و سلطنت‌طلبان شد.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.