×
×

شهرکریمه – افزایش حجم حضور مردم در ادارات قم / وضعیت بانک‌ها خوشایند نیست

  • کد نوشته: 29676
  • [ad_1] افزایش حجم حضور مردم در ادارات قم / وضعیت بانک‌ها خوشایند نیست به گزارش شهرکریمه محمدرضا گروسی در جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات استانداری، با بیان اینکه حضور مردم در ادارات و دستگاه‌های اجرایی بسیار زیاد شده است، اظهار داشت: وضعیت بانک‌ها خوشایند نیست. معاون توسعه […]

    شهرکریمه – افزایش حجم حضور مردم در ادارات قم / وضعیت بانک‌ها خوشایند نیست
  • [ad_1]

    افزایش حجم حضور مردم در ادارات قم / وضعیت بانک‌ها خوشایند نیست

    افزایش حجم حضور مردم در ادارات قم / وضعیت بانک‌ها خوشایند نیست

    به گزارش شهرکریمه محمدرضا گروسی در جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات استانداری، با بیان اینکه حضور مردم در ادارات و دستگاه‌های اجرایی بسیار زیاد شده است، اظهار داشت: وضعیت بانک‌ها خوشایند نیست.

    معاون توسعه و منابع انسانی استانداری قم با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌ها نسبت به تأمین ابتدایی‌ترین وسایل مثل ماسک و دستکش اهتمام داشته باشند، گفت: کمبود امکانات را به‌شدت در داروخانه‌ها شاهد هستیم.

    گروسی تأکید کرد: مردم به‌شدت در خصوص تأمین اقلام بهداشتی در مضیقه هستند که از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان می‌خواهیم نسبت به این موضوع پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

    وی پیرامون نحوه فعالیت کارمندان نیز ابراز کرد: ساعت کاری ادارات از بیست و سوم فروردین به بعد از ساعت هفت صبح تا ساعت ۱۴ با دوسوم نیرو شده است، از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم که این دستورالعمل را مدیریت کنند.

    گروسی با تأکید بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ادارات تصریح کرد: برخی دستگاه‌ها به نحو شایسته این دستورالعمل را اجرا کرده‌اند اما برخی دستگاه‌ها به‌هیچ‌عنوان کار با دوسوم کارمندان را رعایت نکرده و با بیش از ۷۰ درصد نیرو به کار خود ادامه می‌دادند.

    معاون توسعه و منابع انسانی استانداری قم در پایان خاطرنشان کرد: از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم ماسک و دستکش را در ورودی ادارات داشته باشند تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.