×
×

شهرکریمه – افزایش ۲۰ درصدی هزینه‌های جاری شهرداری قم

  • کد نوشته: 25050
  • [ad_1] افزایش ۲۰ درصدی هزینه‌های جاری شهرداری قم به گزارش شهرکریمه مجید اخوان با اشاره به رصد بودجه شهرداری قم اظهار کرد: شورای اسلامی شهر قم به صورت مستمر وضعیت بودجه شهرداری را رصد می‌کند تا انحراف از بودجه به حداقل برسد و اهداف بودجه شهرداری قم محقق شود. وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر […]

    شهرکریمه – افزایش ۲۰ درصدی هزینه‌های جاری شهرداری قم
  • [ad_1]

    افزایش 20 درصدی هزینه‌های جاری شهرداری قم

    افزایش ۲۰ درصدی هزینه‌های جاری شهرداری قم

    به گزارش شهرکریمه مجید اخوان با اشاره به رصد بودجه شهرداری قم اظهار کرد: شورای اسلامی شهر قم به صورت مستمر وضعیت بودجه شهرداری را رصد می‌کند تا انحراف از بودجه به حداقل برسد و اهداف بودجه شهرداری قم محقق شود.

    وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر قم به عنوان امانت دار مردم بر هزینه کرد بودجه نظارت دارد و اهتمام این شورا به حداقل رساندن هزینه‌های جاری در شهر است، البته وضعیت شهر قم در این زمینه مطلوب تر از شهرهای دیگر است.

    رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم افزود: در بحث نیروی انسانی در شهرداری قم باید به سمت کیفی سازی و چابک سازی رفت، البته باید توجه داشت که شهرداری یک دستگاه خدمت رسان است که به صورت شبانه روزی فعالیت می کند.

    اخوان با اشاره به افزایش هزینه‌های جاری در شهرداری قم اظهار کرد: در سال جاری هزینه‌های جاری شهرداری در بودجه نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشت که این مساله به دلیل افزایش حقوق اجتناب ناپذیر بود، از سوی دیگر هم هزینه اجرای پروژه‌های عمرانی به دلیل افزایش قیمت مصالح و کالاهای مورد نیاز افزایش پیدا کرده است.

    وی ادامه داد: شهرداری قم برخی از پروژه‌های عمرانی را مجبور است که به صورت غیرنقدی انجام بدهد و این مساله افزایش هزینه‌ها را به دنبال دارد، در حالی که اگر نقدینگی شهرداری قم بیشتر شود، می‌تواند که با هزینه کمتری پروژه‌های عمرانی را اجرا کند.

    رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات مالی در کشور باید روی بخش خصوصی حساب باز کنیم و به دنبال این هستیم که در این بخش در شهر قم اتفاقات خوبی رخ بدهد.

    انتهای پیام/ ۱۱۰

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.