[ad_1] افزایش ۳ برابری بودجه فضای سبز شهر قم از سال ۹۴ به گزارش شهرکریمه پیام جوادیان با تاکید بر اینکه بودجه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در سال ۹۴ حدود ۶۰ میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: در سال ۹۴ اصلاحیه بودجه هم صورت گرفته و حدود ۱۵ میلیارد تومان از بودجه […]

[ad_1]

افزایش 3 برابری بودجه فضای سبز شهر قم از سال ۹۴

افزایش ۳ برابری بودجه فضای سبز شهر قم از سال ۹۴

به گزارش شهرکریمه پیام جوادیان با تاکید بر اینکه بودجه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در سال ۹۴ حدود ۶۰ میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: در سال ۹۴ اصلاحیه بودجه هم صورت گرفته و حدود ۱۵ میلیارد تومان از بودجه کم شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بودجه فضای سبز در سال ۹۵ را حدود ۹۸ میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: بودجه فضای سبز در سال ۹۶ بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان و در سال ۹۷ حدود ۲۰۴ میلیارد تومان بود؛ در سال ۹۸ نیز بودجه فضای سبز به حدود ۲۰۶ میلیارد تومان رسید.

جوادیان با بیان اینکه از سال ۹۵ به بعد هر سال بودجه این سازمان متمم داشته است، گفت: علاوه بر اینکه بودجه‌ها محقق و جذب می‌شده متمم هم داشتیم.

وی اضافه کرد: سهم هر شهروند قمی از بودجه فضای سبز ۱۶۲ هزار تومان است و سهم هر شهروند از فضای سبز هم حدود ۲۰ مترمربع است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه از فروردین امسال تاکنون ۴۲۱ هزار مترمربع بهره‌برداری بوستان شهری داشته‌ایم، افزود: حدود ۴۷۱ میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده که این مبلغ بدون احتساب هزینه‌های مالکیت است؛ اگر هزینه‌های مالکیت اضافه شد تقریبا این هزینه دو برابر می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]