[ad_1] اقامه نماز جمعه در کشور جلوه همراهی و همدلی با نظام اسلامی است به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام‌ محمدباقر ولدان ظهر  امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه مصلی قدس، با اشاره به پنجم مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور اظهار داشت: چهل و یکمین سال اقامه نماز جمعه جلوه‌های […]

[ad_1]

اقامه نماز جمعه در کشور جلوه همراهی و همدلی با نظام اسلامی است

اقامه نماز جمعه در کشور جلوه همراهی و همدلی با نظام اسلامی است

به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام‌ محمدباقر ولدان ظهر  امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه مصلی قدس، با اشاره به پنجم مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور اظهار داشت: چهل و یکمین سال اقامه نماز جمعه جلوه‌های حماسی و عرفانی و دشمن‌شکنی و استکبارستیزی است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم افزود: چهل‌ویک سال اقامه نماز جمعه در کشور جلوه همراهی و همدلی با نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و برگزاری چهل‌ویک سال حج هفتگی است.

وی با بیان اینکه برگزاری نماز جمعه در کشور به فرموده معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری محل هدایت‌گری و روشنگری سیاسی است، تأکید کرد: شعار امسال نماز جمعه، همبستگی ملی و مسئولیت اجتماعی و مرکز قدرت و ازدیاد قدرت نرم انقلاب اسلامی است.

ولدان تصریح کرد: برگزاری نماز جمعه، ایمان‌ها را تقویت و رابطه امام و امت را می‌افزاید و آمادگی خود را برای صاحب اصلی نماز جمعه یعنی امام زمان(عج)، اعلام می‌دارد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم با بیان اینکه نماز جمعه قم ازنظر کمی و کیفی سرآمد نماز جمعه‌های کشور است، افزود: اسوه‌های اخلاقی چون آیت‌الله امینی و شخصیت‌های بزرگی چون آیت‌الله جوادی آملی آن را اقامه کرده‌اند و سایر شخصیت‌هایی که دارای مناسب مهمی در سطح کشور هستند در اقامه این نماز در سطح استان اهتمام داشته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه مصلی قم امروز به یک قرارگاه تبدیل‌شده است، اظهار داشت: در طول سالیان گذشته به‌ویژه در یک سال گذشته هیئات مذهبی، تشکل‌های بسیجی در برگزاری برنامه‌های مهم و متنوع در این قرارگاه اهتمام داشته‌اند.

ولدان ادامه داد: همچنین در این قرارگاه، برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی و برگزاری نمایشگاه‌های ملی و بین المللی برگزارشده و به فرمایش مقام معظم رهبری توانسته‌ایم در عمل و نه شعار لبیک بگوییم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم در پایان خاطرنشان کرد: دست‌مریزادی به خادمان افتخاری می‌گوییم که هر جمعه در تابستان و زمستان به این مکان می‌آیند تا یک نماز جمعه برپا شود و این‌ها همه مشمول دعای حضرت ابراهیم(ع) هستند که سبب شکوه و عظمت این نماز امام زمانی شده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]