[ad_1] اقتدار کلام رهبرانقلاب از مهم‌ترین قوت‌های انقلاب اسلامی است به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام تلخابی در مراسم بزرگداشت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ایام‌الله دهه فجر، اظهار داشت: ان‌شاء‌الله پرچم انقلاب اسلامی و نهضت روح‌الله با دست باکفایت رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) به دست مبارک حضرت حجت(عج) تقدیم خواهد شد و […]

[ad_1]

اقتدار کلام رهبرانقلاب از مهم‌ترین قوت‌های انقلاب اسلامی است

اقتدار کلام رهبرانقلاب از مهم‌ترین قوت‌های انقلاب اسلامی است

به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام تلخابی در مراسم بزرگداشت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ایام‌الله دهه فجر، اظهار داشت: ان‌شاء‌الله پرچم انقلاب اسلامی و نهضت روح‌الله با دست باکفایت رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) به دست مبارک حضرت حجت(عج) تقدیم خواهد شد و در دوران ظهور امام زمان(عج) نفس خواهیم کشید.

رئیس مجتمع آموزش عالی فقه با بیان این که باید زمینه‌های مختلف تبیین، ترویج، توضیح و مشخص کردن آرمان‌های انقلاب اسلامی و اهداف امام خمینی(ره) را در دستور کار خود قرار دهیم، اظهار داشت: تبیین اهداف، کارآمدی و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوامع انسانی، وظیفه‌ شخصی، شرعی و صنفی همگان است.

عضو هیئت علمی جامعهالمصطفی ضمن تأکید بر اهمیت آسیب‌شناسی، به فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره نمود و اذعان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، در بیانیه گام دوم انقلاب، ضمن تأکید بر اهمیت پافشاری بر اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی، بر اصلاح برخی از روش‌ها، اعمال و ساختارها تصریح نمودند.

وی با بیان این که اصلاح و تجدید نظر در اصل، اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی هیچ جایگاهی ندارد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی همواره مسیر نهضت امام خمینی(ره) را در اجرای احکام اسلامی پیش برده، زمینه‌سازی برای دولت آخرین ذخیره الهی، صاحب‌العصر والزمان(عج) را در دستور کار خود قرار داده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین تلخابی اجرای احکام اسلامی را در بسترهای مختلف اجتماعی، از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و اذعان داشت: اگر مسئولی فقط به فکر دنیای مردم باشد، به مردم خیانت کرده است؛ در کنار توجه به نیازهای مادی، باید پاسخ‌گوی نیازهای معرفتی و اجرای احکام اسلامی بود.

رئیس مجتمع آموزش عالی فقه بر ارزشمندی اهتزاز پرچم اسلام و زمین خوردن پرچم طاغوت اشاره نمود و یادآور شد: ارزش بالا بردن و بالا نگه داشتن پرچم اسلام چنان بالاست که وجود نازنین حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع) با آن همه عظمت و شکوه، میدان‌دار می‌شوند تا فدای بازشناسی حق از باطل گردند.

وی تأثیر نهضت کربلا را در بازشناسی حق از باطل، به وسعت عالم و به گستره کل تاریخ دانست و ابراز داشت: بازشناسی و تفکیک جریان حق و باطل از یکدیگر در گستره تاریخ بسیار مهم است که اهل‌بیت(علیهم‌السلام) خود را فدای آن نمودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تلخابی تقدیم سیصدهزار شهید را خون‌بهای بازشناسی حق از باطل در زمان کنونی و تضمین و ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و اذعان داشت: امنیت و استقلال کشور، نتیجه انقلاب اسلامی و حاصل اقتدار کلام مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است.

وی با بیان این که دشمنان اسلام و انقلاب، ضعف‌ها و قوت‌های کشور را به خوبی رصد می‌کنند، خاطرنشان ساخت: اقتدار کلام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، از مهم‌ترین قوت‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود که مقدمات ضلالت استکبار جهانی را رقم زده است.

رئیس مجتمع آموزش عالی فقه با بیان این که دشمن با دسیسه‌های گوناگون و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بین‌المللی و نفوذی‌های داخلی، به دنبال تضعیف اقتدار کلام رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) است، یادآور شد: اگر فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) پس از گران شدن بنزین نبود، بی‌شک کشور با آشوب جدی روبه‌رو می‌شد.

وی حمایت از نظرات کارشناسی را در موارد متعدد، از قله‌های عظیم بنیه مدیریتی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) دانست و اذعان داشت: با وجود انتقاد رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) به شیوه اجرای ‌سهمیه‌بندی بنزین، از تصمیم دولت و نظرات کارشناسی برای گران شدن بنزین حمایت نمودند و آبروی خود را فدای آرمان‌های انقلاب اسلامی کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تلخابی، در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن انتقاد از بی‌سر و سامانی فضای مجازی در کشور، خاطرنشان کرد: فرهنگ ایران اسلامی در سایه‌سار رهاسازی فضای مجازی، با چالش‌ها و مخاطرات جدی روبه‌رو شده است.

شایان ذکر است در ابتدای برنامه ، همه همکاران مجتمع بر سر مزار «آیت‌الله حجت‌» حضور پیدا کردند و پس از قرائت فاتحه، دسته‌جمعی و همراه با شعارهای انقلابی به سمت حجره مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) حرکت نمودند و با حضور در حجره رهبر انقلاب اسلامی، با آرمان‌های  انقلاب و امامین انقلاب تجدید بیعت کردند و سپس رئیس مجتمع به سخنرانی پرداخت.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]