×
×

شهرکریمه – الحاق اراضی دولتی به شهر برای تامین مسکن در سال ۱۴۰۵

  • کد نوشته: 15466
  • [ad_1] الحاق اراضی دولتی به شهر برای تامین مسکن در سال ۱۴۰۵ به گزارش شهرکریمه محسن بهشتی اظهار کرد: در خصوص مسکن مهر آمار قابل دفاعی داریم که بتوانیم تا پایان شهریور و حتی زودتر آن را به اتمام برسانیم. وی اظهار کرد: ۲۸۴ واحد بدون مشکل در حال انجام کار است که پیشرفت فیزیکی‌آن […]

    شهرکریمه – الحاق اراضی دولتی به شهر برای تامین مسکن در سال ۱۴۰۵
  • [ad_1]

    الحاق اراضی دولتی به شهر برای تامین مسکن در سال 1405

    الحاق اراضی دولتی به شهر برای تامین مسکن در سال ۱۴۰۵

    به گزارش شهرکریمه محسن بهشتی اظهار کرد: در خصوص مسکن مهر آمار قابل دفاعی داریم که بتوانیم تا پایان شهریور و حتی زودتر آن را به اتمام برسانیم.

    وی اظهار کرد: ۲۸۴ واحد بدون مشکل در حال انجام کار است که پیشرفت فیزیکی‌آن بالای ۷۰ درصد است.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم بیان کرد: بیش از ۶۰۰ واحد مشکل قضایی دارند و با همکاری هایی که با دادگستری استان داشتیم درخواست کردیم پرونده های آنها با سرعت بیشتری در یک شعبه که اختصاص به این پرونده ها داشته باشد انجام گیرد البته از این‌۶۰۰ واحد، ۴۰۰ واحد در اختیار متقاضیان قرار داده شده است.

    وی تصریح کرد: در برنامه ریزی که برای افق ۱۴۰۵ انجام شده است در استان قم‌  به ۷۰ هزار واحد مسکن جدید نیاز داریم که ۶۹ هزار واحد آن برای شهر قم‌ است.

    بهشتی درباره تهیه زمین برای ۷۰ هزار واحد جدید گفت: ۱۸۷ هکتار اراضی که در شورای تامین مسکن کلیات آن مصوب شد قطعا پاسخگوی نیاز مسکن مد نظر ما نیست و به فکر الحاق اراضی دولتی به مجموعه شهر برای تحقق بخشی به افق ۱۴۰۵ برای مسکن استان هستیم.

    از ۴۰۰ هزار واحد مسکن طرح اقدام‌ ملی، ۲ هزار ۲۰۰ واحد برای استان قم در نظر گرفته شده است.

    انتهای پیام/ ۱۱۰

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.