[ad_1] المپیاد ورزشی ثارالله در ۱۱ رشته ورزشی تا ۱۰ آذرماه در قم برگزار می‌شود به گزارش شهرکریمه مهدی بابایی با اشاره به برگزاری نخستین المپیاد ورزشی ثارالله اظهار داشت: اهمیت فریضه الهی امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه باید مورد تأکید باشد. وی افزود:برای ترویج فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر بین ورزشکاران […]

[ad_1]

المپیاد ورزشی ثارالله در ۱۱ رشته ورزشی تا ۱۰ آذرماه در قم برگزار می‌شود

المپیاد ورزشی ثارالله در ۱۱ رشته ورزشی تا ۱۰ آذرماه در قم برگزار می‌شود

به گزارش شهرکریمه مهدی بابایی با اشاره به برگزاری نخستین المپیاد ورزشی ثارالله اظهار داشت: اهمیت فریضه الهی امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه باید مورد تأکید باشد.

وی افزود:برای ترویج فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر بین ورزشکاران باید مثل خودشان ورود کنیم و در قالب برگزاری مسابقات ورزشی به ترویج این فریضه الهی بپردازیم.

دبیر نخستین المپیاد ورزشی ثارالله تصریح کرد:در منشور المپیاد ورزشی ثارالله چند کلام از امیرالمؤمنین(ع) درباره حفظ زیبایی و اهمیت به نماز و احترام به بزرگ‌تر مطالب گذاشتیم و همچنین تأکیدات مقام معظم رهبری درزمینهٔ ترویج امربه‌معروف و نهی از منکر و از  شهید ابراهیم هادی که نماد ورزشکاران است در این منشور مطلب آمده است.

بابایی گفت: منشور المپیاد ورزشی ثارالله را در باشگاه‌های ورزشی نصب‌کرده و در قالب طوماری ورزشکاران امضا می‌کنند،به‌وسیله این منشور تلاش می‌شود یک سری معروفاتی که در برخی باشگاه‌ها ترک شده احیا می‌شود، مستقیم گفته نمی‌شود که چه اقداماتی انجام شود بلکه با روایات سعی در تلنگر به ورزشکاران داریم.

وی ادامه داد:نخستین المپیاد ورزشی ثارالله با شعار علی باوران و علی یاوران باهدف ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر در مصلی قدس و توسط نماینده محترم ولی‌فقیه و امام‌جمعه محترم استان قم و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

دبیر نخستین المپیاد ورزشی ثارالله تصریح کرد: المپیاد ورزشی ثارالله در ۱۱ رشته ورزش‌های الکترونیک،جودو،فوتسال،والیبال،تیراندازی، پینگ‌پنگ،تکواندو،آمادگی جسمانی، ورزش‌های بومی محلی،دارت و شنا برگزار می‌شود.

بابایی ابراز کرد: المپیاد ورزشی ثارالله با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و ستاد نماز جمعه ، توسط قرارگاه امربه‌معروف و نهی از منکر ثارالله استان قم و ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه‌السلام سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام استان قم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:نخستین المپیاد ورزشی ثارالله  از ۱۰ آبان لغایت ۱۰ آذرماه ادامه خواهد داشت و در پایان طی همایشی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج آیین اختتامیه و برگزاری دوره آموزشی آمران به معروف ویژه جامعه ورزشی استان قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]