[ad_1] انتقام از جنایت بین‌المللی ترور سردار سلیمانی تکمیل نشده است به گزارش شهرکریمه آیت‌الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد با اشاره به سجایای اخلاقی سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: این شهید والامقام مظهر ایمان و اخلاص بود و اخلاق، ادب، تواضع و فروتنی […]

[ad_1]

انتقام از جنایت بین‌المللی ترور سردار سلیمانی تکمیل نشده است

انتقام از جنایت بین‌المللی ترور سردار سلیمانی تکمیل نشده است

به گزارش شهرکریمه آیت‌الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد با اشاره به سجایای اخلاقی سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: این شهید والامقام مظهر ایمان و اخلاص بود و اخلاق، ادب، تواضع و فروتنی نماد شهید سلیمانی است.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی همان شجاعت و انقلابی گری مالک اشتر را داشت، بیان کرد: ایشان همواره گوش به امر رهبری بود و با دستور ایشان اقدام می کرد و این مجسمه ایثار و مقاومت همواره در مسیر شهدا گام برداشت و خود نیز در نهایت به این مسیر پیوست.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه سردار سلیمانی آینده را می دید و به امت اسلام و وحدت بین همه مذاهب اعتقاد راسخ داشت، افزود: بهره مندی از عقل راهبردی و استراتژیک از جمله ویژگی‌های این شخصیت والامقام است و این سردار غیور نه تنها یک فرمانده نظامی بلکه سیاستمداری شجاع برای ایران و امت اسلام به شمار می رفت.

وی با تاکید بر اینکه فرماندهان بزرگ ایران و جهان در عرصه عملیات‌های نظامی سردار سلیمانی را یک نابغه توصیف می کنند، افزود: از سردار سلیمانی‌هایی که در نظام اسلامی تربیت شدند حزب الله برخاست که موجب خروج اسرائیل از جنوب لبنان شد.

اعرافی در ادامه با بیان اینکه سردار سلیمانی نقشه‌های دشمن را به شکست منتهی می کرد، یادآور شد: امروز سلیمانی‌های تربیت شده در مکتب امام و رهبری راه این شهید بزرگوار را به فضل الهی ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه وحدت ملت ایران با خون پاک و مطهر سردار سلیمانی درخشش یافت، افزود: در مراسم‌های تشییع این سردار ملت ایران شکوه و وحدت خود را به دنیا نشان دادند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به اینکه با شهادت سردار سلیمانی چهره واقعی آمریکا بار دیگر به تصویر کشیده شد، افزود: در سایه این شهادت پایه‌های وحدت بین ایران و عراق و روحیه جهاد و مبارزه بین امت اسلام بیش از پیش تقویت شود.

وی اقتدار بی نظیر در منطقه را ثمره خون پاک سردار سلیمانی و ابومهدی دانست و گفت: برای نخستین بار کشوری در جهان پایگاه‌های آمریکا را مورد هجوم قرار داد و این ثمره خون سردار سلیمانی است که قدرت نظامی ایران را به رخ دنیا کشید و آمریکا نیز برای نخستین بار ضرب شصتی دید که آن را فراموش نخواهد کرد.

اعرافی یادآور شد: امروز پیام مردم قم به ترامپ این است که او اکنون منفورترین انسان نزد ملت ایران است و سازمان ملل و نهادهای بین المللی بدانند با نادیده گرفتن این ترور امتحان بدی دادند.

وی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص کشورهای منطقه خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایش رهبری کشورهای منطقه بدانند که امروز دشمن ما آمریکاست و با آنها دشمنی نداریم و هر کسی که با آمریکا همراهی کند دشمن ماست.

امام جمعه قم با بیان اینکه اروپایی‌ها در برجام و شهادت سردار سلیمانی رفوزه شدند، یادآور تاکید کرد: از کشور عراق انتظار است که اخراج آمریکایی‌ها را با جدیت دنبال کرده و همه باید بدانند که راه سازش با تروریست‌ها بسته است و قدرت‌های دنیا نیز بدانند با تروریست‌ها سازش معنی ندارد چرا که آنها زبانشان زور است.

وی با بیان اینکه تکمیل زنجیره انتقام از این جنایت بین المللی تمام نشده است و این سیلی اول بود گفت: زمانی زنجیره این انتقام تکمیل خواهد شد که سرزمین‌های امت اسلام از حضور پلید جنایتکاران و ترویست‌های آمریکایی پاک شود.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]